🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39106.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 6.5 اینچی با نمایشگر OLED احتمالاً امسال عرضه شود

به نظر می رسد که همکاری ال جی دیسپلی و اپل تازه شروع شده و بنابر گزارش های رسیده از سوی منابع کره ای، اپل مشغول برنامه ریزی برای گسترش تأمین کنندگان پنل های OLED ...

به نظر می رسد که همکاری ال جی دیسپلی و اپل تازه شروع شده و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - بنابر گزارش های رسیده از سوی منابع کره ای، اپل مشغول برنامه ریزی برای گسترش تأمین کنندگان پنل های OLED خود برای آیفون های بعدی است. منابع خبرگزاری Investor کره جنوبی می گویند قرارداد همکاری ال جی دیسپلی و ساکنین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - کوپرتینو به امضا نزدیک شده و انتظار می رود طی نیمه دوم سال 2018، پنل های نمایشگر کره ای ها به دست اپل برسد.

بنابر آخرین اطلاعات، ال جی دیسپلی به تولید حدود 15 الی 16 میلیون پنل در سال 2018 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد پرداخت. اگر این ارقام صحت داشته باشند، سامسونگ دیسپلی کماکان تامین کننده اصلی پنل های OLED آیفون های آتی خواهد بود؛ زیرا اپل معمولاً بیش از 200 میلیون دستگاه در سال به فروش می رساند.

بنابر آخرین اطلاعات، ال جی دیسپلی به تولید حدود 15 الی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - 16 میلیون پنل در سال 2018 خواهد پرداخت

در گزارش ها اشاره ای به ابعاد احتمالی نمایشگر آیفون های بعدی نیز شده است. ظاهراً سامسونگ دیسپلی به تولید نمایشگرهای 5.8 یا 6 اینچی خواهد پرداخت و ال جی دیسپلی روی تولید پنل های 6.5 اینچی متمرکز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - است. با توجه به تمام این ها، باید منتظر دو مدل باشیم: یک مدل که از نظر ابعاد به آیفون X فعلی شبیه است و مدلی دیگر که بسیار بزرگ خواهد بود؛ برای مقایسه، گلکسی نوت 8 سامسونگ نمایشگری 6.3 اینچی دارد.

عرضه آیفون های 2018 در دو مدل، از مدت ها پیش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کامیاران استان کردستان - توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر KGI پیش بینی شده بود اما کماکان باید با عینک تردید به این اطلاعات نگاه کرد تا خبرهای موثق تر از راه برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone