🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39104.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیفون X در برابر سوختگی پیکسل مقاومت بیشتری نسبت به رقبا دارد

تکنولوژی OLED محکوم به سوختگی پیکسل است و این موضوع، یکی از اصلی ترین مسائل مورد توجه اپل در طراحی سخت افزار و نرم افزار آیفون X بوده. اخیراً آیفون X تستی بسیار شدید برای ...

تکنولوژی OLED محکوم به سوختگی پیکسل است و این موضوع، یکی از اصلی ترین مسائل مورد توجه اپل در طراحی سخت افزار و نرم افزار آیفون X بوده. اخیراً آیفون X تستی بسیار شدید برای اندازه گیری قابلیت های ضد سوختگی پیکسل را پشت سر گذاشته که نشان می دهد این دستگاه، تحت شرایط دشوار عملکرد بهتری از رقبایش دارد.

وب سایت کره ای Cetizen - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اخیراً تست ماراتون 510 ساعته ای میان سه موبایل آیفون X، گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 7 اج برگزار کرده تا متوجه شود که سوختگی پیکسل در یک موبایل OLED مدرن، بعد از چند ساعت به وقوع می پیوندد.

آیفون X برخلاف انتظارات و در ساعت هفدهم تست، شروع به نمایش نشانه هایی بسیار ناواضح از سوختگی پیسکل کرد اما بعد از این، شرایط وخیم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تر نشد. گفته می شود سوختگی به قدری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ناچیز بوده که امکان مشاهده آن در استفاده روزانه وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در ساعت شصت و دوم، نوت 8 شروع به نمایش نشانه هایی ناگهانی و قابل مشاهده از سوختگی کرد؛ حتی با این وجود که پیشتر علائمی دیده نشده بود. شخص تست کننده از مردم خواست بخش های سوخته را به هنگام نمایش تصویری سفید پیدا کنند و در حالی که هیچکس مشکلی با یافتن ایراد نمایشگر نوت 8 نداشت، سوختگی نمایشگر آیفون X کماکان برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کاربران غیرقابل مشاهده بود.

این تست در نهایت برای 510 ساعت (بیشتر از 21 روز) ادامه پیدا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد؛ بسیار فراتر از میزانی که یک موبایل معمولی به هنگام استفاده روزانه، تصویری واحد را به صورت همیشگی نمایش دهد. در نهایت، نوت 8 بدترین نشانه های سوختگی را بعد از تست ماراتون به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمایش گذاشت. گلکسی اس 7 اج علی رغم عرضه در سال 2016، عملکردی تحسین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برانگیز داشت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما بازهم نتوانست آیفون X سال 2017 را شکست دهد.

بعد از نمایش تصویری واحد به مدت سه هفته با بالاترین میزان روشنایی، هر سه موبایل از سوختگی دائمی نمایشگر رنج بردند. اما تست ها نشان داد که تلاش اپل برای کاهش تاثیر سوختگی پیکسل در نمایشگرهای OLED، با موفقیت همراه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بوده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

- تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone