🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39103.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل: آسیب پذیری چیپست ها AMD و ARM را هم می تواند تحت تاثیر قرار دهد

آسیب پذیری چیپست های اینتل که امنیت سیستم های کامپیوتری را به شکل عمده ای تحت تاثیر قرار می دهد احتمالا فقط مخصوص اینتل و محصولات این شرکت نیست. پس از چند ساعت سکوت در ...

آسیب پذیری چیپست های اینتل که امنیت سیستم های کامپیوتری را به شکل عمده ای تحت تاثیر قرار می دهد احتمالا فقط مخصوص اینتل و محصولات این شرکت نیست.

پس از چند ساعت سکوت در این رابطه، اینتل بیانیه ای منتشر کرد و برخی ادعاهای مرتبط با این آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را انکار کرد و گفت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دسترسی به حافظه کرنل مشکل خاص چیپست های این شرکت نیست و آن ها در حال همکاری با AMD و ARM (و البته چندین شرکت توسعه دهنده سیستم عامل ها) هستند تا راه حلی پدید آورند.

اینتل در رابطه با پردازنده ها گفته که کاهش سرعت عملکرد آن ها وابسته به حجم کارکرد کاربران است و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این مسئله توسط اکثر کاربران میانی که استفاده های سنگینی ندارند اصلا ملموس نیست.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اما AMD در بیانیه خود احتمال درگیر شدن پردازنده هایش به این مشکل را به خاطر تفاوت های موجود در طراحی «نزدیک به صفر» می داند.

جالب است که اینتل مدعی شده این ماجرا یک آسیب پذیری نیست بلکه به آن «متودهای تحلیل نرم افزار» می گوید که قادر است اطلاعات حساس را از دستگاه ها برداشت کند و اصلا قابلیت تخریب، حذف و یا ایجاد تغییرات در داده ها را ندارد. برایان کرانیچ مدیرعامل اینتل گفته که تاکنون کسی از این متودها استفاده مخرب نکرده است.

به هر حال، اینتل و دیگر شرکت ها در حال کار روی راه حلی هستند که قرار است هفته آینده در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مورد آن صحبت شود. اپل برای رفع این مشکل آپدیتی منتشر کرده که به گفته کاربران تغییری در سرعت کامپیوترها ایجاد نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone