🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35565.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از تکنولوژی تشخیص دستخط آپید خبر می‌دهد

به تازگی گزارش شده که اپل پتنت جدیدی برای سیستم تشخیص دستخط به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد قصد دارد این ویژگی را در آیپد‌ها قرار دهد. پیش از ظهور تلفن‌های هوشمند، اپل از ...

به تازگی گزارش شده که اپل پتنت جدیدی برای سیستم تشخیص دستخط به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد قصد دارد این ویژگی را در آیپد‌ها قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

پیش از ظهور تلفن‌های هوشمند، اپل از گجتی به نام Newton رونمایی کرد. این دستیار دیجیتال شخصی قابل حمل، اولین گجتی بود که از قابلیت تشخیص دستخط کاربران بهره می‌برد. هرچند دقت این ویژگی بسیار پایین بود و به سختی می‌توانست کلمات درست را تشخیص دهد.

نیوتن در ابتدا قرار بود به شکل یک کامپیوتر شخصی ساخته شود اما اپل سعی کرد گجت یاد شده را به قدری کوچک کند تا کاربران بتوانند آن را با خود به همه جا برده و همراهشان داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

استیو جابز پس از بازگشت به اپل در سال ۱۹۹۷، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پروژه نیوتن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را متوقف کرد و دلایلی در این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زمینه عنوان نمود.

او باور داشت که کاربران علاقه‌ای به استفاده از قلم ندارند و به همین دلیل این گجت که بر مبنای استفاده از قلم نوشتاری طراحی شده نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد. البته نیوتن هم در ابتدای راه فروش مطلوبی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را تجربه نکرده بود و کاربران علاقه‌ای به خرید این گجت نشان نداده بودند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

حال کارشناسان گزارش می‌دهند که پتنت جدیدی توسط اپل به ثبت رسیده که «مدیریت همزمان تشخیص دستخط» عنوان دارد و از زبان چینی پشتبانی خواهد کرد.

در این پتنت نوشته شده که سیستم تشخیص دستخط برای شناسایی چندین کاراکتر یا یک جمله طراحی شده و قادر است بدین شکل دستخط یک کاربر به زبان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چینی را تشخیص دهد. علاوه بر این، تصاویری هم از نوشته‌های چینی روی آیپد در این پتنت وجود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارد و کلماتی انگلیسی هم در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنار آن به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

با بررسی این پتنت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متوجه می‌شویم که این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گجت دیگر به قلم اختصاص ندارد و هرنوشته‌ای که کاربر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با انگشت خود روی آیپد بکشد توسط این سیستم قابل ثبت خواهد بود. البته هنوز اپل اطلاعاتی در این زمینه عنوان نکرده و ممکن است تجربه تلخ نیوتن باعث شود چنین قابلیتی هیچگاه به آیپد‌ها نرسد.

 

تماشا کنید: ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم اپل را تماشا کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone