🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35564.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

به دنبال آماده‌سازی نوش‌دارو؛ ایجاد سامانه‌ای برای تشخیص نوع واردات موبایل

دولت به دنبال راه‌اندازی سامانه‌ای برای جلوگیری از سودجویی واردکنندگان و فروشندگان موبایل است؛ سامانه‌ای که به گفته وزیر ارتباطات در هفته جاری کار خود را آغاز خواهد کرد و خریدار موبایل می‌تواند مشاهده کند ...

دولت به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دنبال راه‌اندازی سامانه‌ای برای جلوگیری از سودجویی واردکنندگان و فروشندگان موبایل است؛ سامانه‌ای که به گفته وزیر ارتباطات در هفته جاری کار خود را آغاز خواهد کرد و خریدار موبایل می‌تواند مشاهده کند که کالای خریداری شده با ارز دولتی وارد کشور شده است یا با ارز آزاد. اما فایده‌ی چنین کاری چیست؟ آنطور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که آذری جهرمی خبر داده، خریدار در صورتی که متوجه شود واردات موبایل با ارز دولتی انجام شده اما با قیمت ارز آزاد به او فروخته شده می‌تواند از طریق تعزیرات اقدام کند.

این اقدام اگرچه در نگاه اول به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نفع مصرف‌کننده است اما تعزیرات معمولاً به دنبال باز پس گیری مبلغ اضافه از فروشنده نهایی خواهد بود؛ فروشنده‌ای که در بیشتر مواقع نقشی در واردات موبایل نداشته و همین مسئله چالش‌های تازه‌ای را میان خریداران و فروشندگان خرد بازار به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وجود می‌آورد؛ مگر اینکه بتوان مسئله‌ای که در وهله اول نباید پیش می‌آمد را به شکل ریشه‌ای تر حل کرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

با این حال وزیر ارتباطات از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تکمیل بخش جدیدی در سامانه «همتا» خبر داده که می‌تواند به خریدار موبایل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بگوید که تلفن همراه او با چه ارزی وارد کشور شده است. این سامانه از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طریق شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷* در دسترس است، هرچند تا این لحظه چنین بخشی به آن اضافه نشده و باید در هفته جاری در انتظارش بود. جهرمی در همین رابطه در گفتگو با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روزنامه دولتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ایران گفته است:

«در این سامانه، بر اساس تک تک شماره سریال‌های گوشی‌ها، قابلیت استعلام را فراهم می‌کنیم تا مشخص شود که هریک از این گوشی‌ها از طریق ارز 4200 تومانی ترخیص شده یا ارزی خارج - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از این چارچوب برای آن گوشی تأمین شده است. با توجه به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اینکه تک تک این موضوع‌ها را گزارش می‌کنیم پس امکان شکایت را نیز برای مصرف‌کننده نهایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به وجود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می‌آوریم تا از کسی حقی ضایع نشود. مردم در این بازار بی‌دفاع نیستند که عده‌ای بخواهند سودجویی کنند و طبیعتاً دولت با قاطعیت در این مسأله ورود می‌کند.»

بر اساس فهرستی از واردکنندگان که شب گذشته از طریق وزارت ارتباطات منتشر شد، ۴۰ شرکت برای واردات موبایل ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند و ۳۰ شرکت نیز موفق شده‌اند محصولات خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را از گمرک ترخیص کنند. جدا از این موضوع که این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۴۰ شرکت بر چه اساسی انتخاب شده‌اند و چگونه شرکت جدیدی می‌تواند وارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این لیست شود، جهرمی به انجام برخی تخلفات در بین همین شرکت‌ها اشاره کرده و گفته است:

«هرچند وظیفه این موضوع وزارت ارتباطات نیست و طبیعتاً نهادها و اشخاص دیگری در این حوزه مسئولیت دارند اما از آنجا که ما مسئولیت پروژه ثبت تلفن همراه -رجیستری- را بر عهده گرفته‌ایم و درحال حاضر به نوعی تعدادی از شرکت‌هایی که کانال‌های رسمی واردات محسوب می‌شوند این تخلفات را انجام می‌دهند، به این مسئله ورود کرده‌ایم. مطمئناً این موضوع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قابلیت رسیدگی دارد و با جدیت این مسأله را پیگیری می‌کنیم.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در این میان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - البته هنوز مشخص نیست که موبایل در میان کالاهای لوکس جای می‌گیرد یا خیر و خود جهرمی‌ هم اگرچه عقیده دارد که این محصول که مورد نیاز جامعه‌ است را نمی‌توان لوکس به حساب آورد اما خبر از رایزنی‌هایی در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داخل دولت در همین رابطه داده است:

«در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دررابطه با تخصیص ارز به تلفن همراه، برای اینکه ادامه واردات صورت بگیرد مباحث مختلفی مطرح شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است. از دیدگاه و نگاه برخی، تلفن همراه را باید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در گروه سوم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تأمین ارز گذاشت که به این ترتیب گوشی‌ها در زمره کالاهای لوکس قرار می‌گیرند و ارز ۴۲۰۰ تومانی به آنها تعلق نمی‌گیرد. اما اعتقاد ما بر این است که تلفن همراه امروز دیگر کالای لوکس نیست و حداقل گوشی‌ها را تا یک سطح قیمت مشخص باید در گروه اول قرار داد تا بتوان نیازمندی مردم را در این عرصه تأمین کرد. درحال حاضر در حال بررسی و پیگیری این موضوع در دولت هستیم و تاکنون نیز این امر را در دو جلسه دولت پیگیری کرده‌ایم ولی البته هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کشوربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر سانی SMV-G12 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone