🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39114.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

واحد موبایل ال جی با سری جی خداحافظی می کند

این روزها حال و هوای واحد موبایل ال جی به گونه ایست که نمی توان به حالش تاسف نخورد. این شرکت کره ای مدتی است که در این حوزه زیر سایه سنگین رقیب هم وطن ...

این روزها حال و هوای واحد موبایل ال جی به گونه ایست که نمی توان به حالش تاسف نخورد. این شرکت کره ای مدتی است که در این حوزه زیر سایه سنگین رقیب هم وطن خود یعنی سامسونگ قرار گرفته و سهم بازارش را دو دستی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - به این شرکت واگذار کرده.

ناکامی واحد موبایل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - ال جی به قدری سنگین بوده که در بازه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - زمانی دو سال گذشته صرفا چهار گزارش فصلی از آن منتشر شده و همین امر گمانه زنی ها در رابطه با وخامت اوضاع آن را بیش از پیش در نظر منتقدان تقویت نموده است.

در هر حال نمی توان ال جی را به خاطر تلاش دوباره و یا چندباره اش مورد سرزنش قرار داد. در سالی که گذشت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - کره ای ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - دو موبایل پرچمدار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - به نام های جی ۶ و وی ۳۰ را معرفی کردند که البته فرایند کند ارائه آپدیت برای آنها و عرضه نشدن وی ۳۰ به بازار کشورمان بعد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - گذشت ۶ ماه از زمان معرفی، ویژگی های بعضا خاص این دو تلفن هوشمند را در نظر کاربران کمرنگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - نمود.

حال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - به نظر می آید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - که کره ای ها فعلا قصد ترک کردن بازار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - تلفن همراه را ندارند و آنطور که یکی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - مدیران تازه منصوب شده این شرکت خبر داده اوضاع اسفناک واحد موبایل این شرکت پایدار نخواهد ماند. نکته مهم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - آنکه کمپانی کره ای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - قصد دارد با نام سری جی خداحافظی کند و بخت خود را با اسامی تازه ای بیازماید.

ال جی به دنبال استفاده از شماره های دو رقمی است تا ثابت کند از رقبایش عقب نمانده

طبق گزارشی که نشریه Digital Daily منتشر کرده است ال جی در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - نیمه نخست ۲۰۱۸ قصد کنار گذاشتن برندی را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد که در سال ۲۰۱۲ با موبایل المپوس جی متولد شد. اگر اینطور باشد آنگاه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - موبایل جی ۷ که انتظار می رود در جریان MWC 2018 معرفی شود اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که با نام جدید به بازار روانه می شود.

منابعی که اسمی از آنها به میان نیامده نیز گزارش داده اند که ال جی به دنبال استفاده از شماره های دو رقمی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - خواهد بود تا اینطور در نظر مخاطبانش القا کند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - که از پرچمداران رقیب از جمله آیفون 10 و گلکسی اس 9 عقب نمانده است.

جدای از این امر که نمی توان برتری یک محصول را صرفا از روی نام آن اثبات کرد، می شود اینطور نتیجه گرفت که ال جی ضعف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - در واحد موبایل خود را پذیرفته است و سعی در تغییر دادن اوضاع - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد.

نظرتان در مورد تصمیم ال جی چیست؟ آیا دلتان برای سری جی تنگ می شود؟ تصور نمی کنید که سری وی نیز باید دستخوش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - تغییراتی شود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone