🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39110.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رشد نصب پیام‌رسان‌های ایرانی در هفته جاری

از ابتدای این هفته دو شبکه اجتماعی و پیام‌رسان اینستاگرام و تلگرام با اختلالات جدی مواجه شده‌اند. بر اساس آمار کافه‌بازار، همین موضوع سبب شده است تا کاربران توجه بیشتری به سرویس‌های پیام‌رسان داخلی داشته ...

از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ابتدای این هفته دو شبکه اجتماعی و پیام‌رسان اینستاگرام و تلگرام با اختلالات جدی مواجه شده‌اند. بر اساس آمار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کافه‌بازار، همین موضوع سبب شده است تا کاربران توجه بیشتری به سرویس‌های پیام‌رسان داخلی داشته باشند.

«امیر حقیقت»، مدیر روابط عمومی کافه‌بازار در گفت‌وگو با دیجیاتو، آماری را از تعداد نصب اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ایرانی از دو ماه پیش تا کنون ارائه داد. به گفته حقیقت، پیام‌رسان سروش در دو ماه گذشته پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است. این پیام‌رسان ایرانی دو ماه پیش مثبت ۲۰۰ هزار نصب داشته در حالی که اکنون به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثبت ۵۰۰ هزار نصب رسیده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در کافه‌بازار، در بخش اپلیکیشن‌های در حال پیشرفت نیز پیام‌رسان سروش در میان پیام‌رسان‌های ایرانی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. «فرهاد مرادی»، مدیر روابط عمومی سروش در گفت‌وگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که در روزهای اخیر، تعداد کاربران این پیام‌رسان افزایش چشم‌گیری داشته: «در ابتدای هفته جاری تعداد کاربران پیام‌رسان سرویس حدود ۱.۸ میلیون بود که اکنون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از مرز ۲.۵ میلیون عبور کرده است.»

کافه بازار همچنین در خصوص سایر پیام‌رسان‌های ایرانی عنوان می‌کند که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیام‌رسان «بله» ۲ ماه پیش مثبت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۱۰۰ هزار نصب داشته است و امروز نیز همچنان ۱۰۰ هزار نصب دارد، پیام‌رسان «گپ» نیز از دو ماه پیش تا کنون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثبت ۵۰ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هزار نصب دارد. پیام‌رسان ویسپی هم از دو ماه پیش تا کنون مثبت ۱۰۰ هزار نصب داشته است. بر همین اساس بیشترین رشد در میان پیام‌رسان‌های ایرانی به سروش تعلق می‌گیرد. با این حال رقابت ایرانی‌ها با تلگرام هنوز فاصله زیادی دارد و کافه‌بازار خبر می‌دهد که در مدت زمان دو ماه گذشته، حدود یک میلیون کاربر این پیام رسان را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در موبایل‌های خود نصب کرده اند.

روابط عمومی کافه بازار در مورد آمار تلگرام خبر می‌دهد که این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیام‌رسان محبوب در ایران، دو ماه پیش با آمار مثبت ۱۶ میلیون نصب در کافه‌بازار روبه‌رو بوده است که این آمار امروز به مثبت ۱۷ میلیون رسیده است. بر اساس آماری که خود تلگرام آخرین بار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارائه داده بود، این سرویس بیش از ۴۰ میلیون کاربر در کشورمان دارد. با این حال تلگرام از ابتدای هفته جاری تا کنون مسدود شده است و وزیر ارتباطات وعده داده بود که عدم دسترسی کاربران به تلگرام، موقتی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone