🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39113.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تاثیر سیاه چاله ها بر تشکیل ستاره های جدید در یک کهکشان

ابر سیاه‌ چاله ناحیه‌ای از فضا-زمان است که از فروپاشی ستاره های عظیم تشکیل می شوند و حالا محققان از ارتباط مستقیم بین حجم آنها و تشکیل ستاره های جدید خبر داده اند. ابر سیاه ...

ابر سیاه‌ چاله ناحیه‌ای از فضا-زمان است که از فروپاشی ستاره های عظیم تشکیل می شوند و حالا محققان از ارتباط مستقیم بین حجم آنها و تشکیل ستاره های جدید خبر داده اند.

ابر سیاه چاله ها معمولا در مرکز کهکشان قرار دارند و حجم برخی از آنها به یک میلیون برابر خورشید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز می رسد.

نظریه های اخترشناسی حاکی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این است که ابر سیاه چاله با مکش گازهای سرد مورد استفاده در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تشکیل ستاره های جدید، در تعیین میزان رشد هر کهکشان و تعداد ستاره های آن نقش مهمی ایفا می کنند.تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستانمحققان دانشگاه کالیفرنیا سانتاکروز اخیرا در مطالعه ای جدید با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بررسی سن ستاره ها به بررسی این نظریه پرداخته اند.

این تیم تحقیقاتی برای تعیین سن ستاره ها طول موج های متفاوت نوری که از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کهکشان های عظیم اطراف به زمین می رسد را با استفاده تلسکوپ هابی-ابرلی اندازه گیری کرده اند.

آنها سپس با مقایسه سن ستاره ها و اندازه ابر سیاه چاله های مرکز هر کهکشان دریافته اند که هرچه ستاره ها جوانتر باشند، سیاه چاله ها کوچکتر هستند.

رابطه بین حجم این اجرام فضایی و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نرخ تشکیل ستاره ها در رابطه با تمامی ستاره هایی که در طول عمر یک کهکشان تشکیل می شوند، صدق می کند.

«جین برودی»، یکی از محققین این پروژه می گوید:

این تحقیق نخستین شواهد تجربی مستقیم از تاثیر سیاه چاله ها بر تاریخچه شکل گیری یک کهکشان محسوب می شود.

این نتایج با تئوری های قبلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اخترشناسان درباره مکش گاز و آزادسازی انرژی توسط سیاه چاله ها انطباق دارد و آنها پیش از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ارتباط مستقیم بین قدرت سیاهچاله و تشکیل ستاره های کمتر در یک کهکشان اشاره کرده بودند.

با این حال این نخستین بار است که تاثیر حجم سیاه چاله بر تشکیل ستاره ها و روند شکل گیری کهکشان توضیح داده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone