🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41603.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لپ تاپ رده بالای پیکسل بوک را معرفی کرد

گوگل در مراسمی ویژه ای که امروز (12 مهر ماه) برگزار شد، کروم بوک رده بالای خودش به نام «پیکسل بوک» (Pixelbook) را معرفی کرد. این لپ تاپ در واقع جایگزین کروم بوک پیکسل محسوب ...

گوگل در مراسمی ویژه ای که امروز (12 مهر ماه) برگزار شد، کروم بوک رده بالای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خودش به نام «پیکسل بوک» (Pixelbook) را معرفی کرد. این لپ تاپ در واقع جایگزین کروم بوک پیکسل محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیکسل بوک، یک کروم بوک حرفه ای و قدرتمند است که در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رده لپ تاپ های یوگای لنوو یا سرفس بوک مایکروسافت جای می گیرد. این دستگاه طراحی ساده با لبه های تیز دارد و به کیبوردی با دکمه های بزرگ، ترک پد بسیار عریض و نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 1700×2560 پیکسل مجهز است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این کروم بوک پریمیوم که جای خالی آن در بازار احساس می شد، با قیمت پایه 999 دلار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. البته پرداخت 1000 دلار برای کروم بوک کمی عجیب و غیر منطقی است، اما گوگل می گوید محصول آنها واقعاً ارزش این برچسب قیمتی را دارد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیکسل بوک مانند لپ تاپ های یوگای لنوو کاملاً تا شده و به شکل یک تبلت در می آید. در حالی که بیشتر تولید کنندگان نوت بوک به سمت نمایشگرهایی با حاشیه بسیار باریک رفته اند، گوگل چنین رویکردی را در پیش نگرفته و نمایشگر 12.3 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و حاشیه های نسبتاً بزرگ را انتخاب کرده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

مدل پایه این دستگاه که 999 دلار قیمت دارد، به پردازنده نسل هفتمی اینتل از سری Core i5، هشت گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده. دو درگاه USB-C برای شارژ و اتصال لوازم جانبی روی پیکسل بوک وجود دارد و اگر موبایل های پیکسل را در اختیار داشته باشید، می توانید به صورت خودکار از تترینگ داده استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گوگل دستیار هوشمندش را درون این لپ تاپ هم قرار داده و برای دسترسی راحت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تر، دکمه اختصاصی «اسیستنت» را در جایگاهی مشابه دکمه استارت ویندوز روی کیبورد پیکسل بوک تعبیه کرده.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نمایشگر 12.3 اینچی این دستگاه از قلم استایلوس هم پشتیبانی می کند که 99 دلار قیمت داشته و شبیه محصولات حرفه ای وکوم (Wacom) است. این قلم با تأخیر بسیار ناچیز 10 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میلی ثانیه ای، از تغییر زاویه تا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 60 درجه و تشخیص بالای 2000 سطح فشار نیز پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیکسل بوک کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قلم همراه آن نیز در برخی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های اندرویدی بسیار سودمند خواهد بود. البته هنوز تعداد اپ های سازگار با کروم بوک ها چندان زیاد نیست اما گوگل امیدوار است با توسعه بیشتر سیستم عامل کروم، توسعه دهندگان را به فعالیت بیشتر وادار سازد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا بتواند رقابت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدی تری را با مک و پی سی شروع نماید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همان طور که گفتیم، پیکسل بوک گوگل از قیمت پایه 999 دلار شروع شده و بالاترین مدل آن با پردازنده Core - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - i7، شانزده گیگابایت حافظه رَم و 512 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فضای ذخیره سازی داخلی تا 1750 دلار قیمت دارد. با این حساب، کروم بوک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید گوگل در رده قیمتی مک بوک ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و سرفس ها جای می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیش فروش پیکسل بوک از امروز آغاز شده و از تاریخ 31 اکتبر (نهم آبان) به دست خریداران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone