🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41602.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از اسپیکر هوشمند غول پیکر Home Max رونمایی کرد

گوگل برای رقابت با HomePod اپل و اسپیکرهای Sonos لحظاتی پیش طی مراسم خود از اسپیکر Home Max رونمایی کرد که نسخه بزرگتری از Google Home به حساب می آید. هوم مکس یک اسپیکر استریو ...

گوگل برای رقابت با HomePod اپل و اسپیکرهای Sonos لحظاتی پیش طی مراسم خود از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اسپیکر Home Max رونمایی کرد که نسخه بزرگتری از Google Home به حساب می آید. هوم مکس یک اسپیکر استریو محسوب می شود که به دستیار دیجیتالی گوگل مجهز است و از نظر طراحی تا حدی به اسپیکر Hi-Fi اپل مربوط به بیش از یک دهه گذشته شباهت دارد.

هوم مکس به میکروفن های موسوم به «میدان دور» مجهز شده تا قادر باشد دستورات - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صوتی شما را از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فاصله دور دریافت کند، حتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وقتی که در حال پخش موسیقی است. صدای این اسپیکر ضمناً با داشتن ووفر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های ۴.۵ اینچی حدود ۲۰ برابر از Google Home بلند تر است.

این محصول ضمناً‌ با داشتن قابلیت Smart Sound می تواند مثل HomePod های اپل از طریق الگوریتم های یادگیری ماشینی صدای خود را بر اساس فضایی که در آن قرار دارد تنظیم کند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مثلا وقتی صدای ماشین لباسشویی شما بلند می شود، دستگاه هم صدا را بلند تر می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند، ضمن اینکه تفاوتی ندارد که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صدای در حال پخش موسیقی باشد یا پادکست یا حتی تماس تلفنی.

از دیگر ویژگی های محصول نیز می توان به دکمه های لمسی، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پشتیبانی از اتصال بلوتوث و Google Cast اشاره کرد. در پایان گفتنی است که اسپیکر جدید گوگل از اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می رسد و همراه آن ۱۲ ماه اشتراک سرویس YouTube Music نیز در اختیار کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone