🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29086.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کارشناسان iFixit از تعمیرناپذیری نسل دوم ایرپاد های اپل خبر می دهند

اپل چند روز قبل نسل دوم ایرپاد ها را معرفی کرد و حالا این گجت محبوب به دست کارشناسان سایت تخصصی iFixit رسیده است تا مثل همیشه آن را تکه پاره کرده و تعمیرپذیری آن ...

اپل چند روز قبل نسل دوم ایرپاد ها را معرفی کرد و حالا این گجت محبوب به دست کارشناسان سایت تخصصی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - iFixit رسیده است تا مثل همیشه آن را تکه پاره کرده و تعمیرپذیری آن را محک بزنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان  استان خراسان

نتایج بررسی های iFixit نشان می دهد نسل دوم ایرپادها از فناوری مشابه ایرپادهای اولیه بهره می برد و تعمیرش عملاً ناممکن است. تنها تفاوت این است که حالا می توانید ایرپادها را به شکل بیسیم شارژ کنید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان  استان خراسان

همان طور که انتظار می رود، فقط یک کویل شارژ در قسمت پایینی قاب محافظ تعبیه شده است. به همین دلیل برای شارژ بیسیم باید حتماً کیس را به شکل ایستاده و عمود روی پد شارژ قرار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - دهید. البته نشانگر LED شارژ هم شما را از وضعیت مطلع می کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان  استان خراسان

در بخش مثبت ماجرا، اپل تغییراتی را در طراحی این گجت به وجود آورده است. به عنوان مثال لولای در کیس مقاومت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد و پوشش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - ضد آب مدارهای داخلی هم تقویت شده تا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - ایرپادها و قاب محافظ آن بیشتر از قبل دوام بیاورند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان  استان خراسان

تمامی این محکم کاری ها باعث شده تا ایرپادهای جدید، درست مثل نسل قبل، امتیاز صفر را از نظر تعمیرپذیری از کارشناسان iFixit دریافت کنند. بدین ترتیب شکستن این گجت یا خراب شدن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - باتری، به منزله پایان عمر آن خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان  استان خراسان

گفتنیست از نظر تعمیرپذیری، ایرپادهای اپل با گلکسی بادز قابل مقایسه نیستند. هدفون بیسیم جدید سامسونگ توانست امتیاز بسیار خوب 6 از 10 را در تست تعمیرپذیری iFixit دریافت کند. البته گذشت زمان ثابت می کند که رویکرد اپل یعنی ترکیب «مقاومت بالا + تعمیرناپذیری» بهتر جواب می دهد یا راهکار کره ای ها یعنی «مقاومت کمتر + - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خراسان استان خراسان - تعمیرپذیری بالا».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone