🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29088.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کانن از دو دوربین چاپ فوری رونمایی کرد

با بیشتر شدن محبوبیت رسانه های اجتماعی نزد کاربران و افزایش شمار علاقمندان به دوربین های مینی فیلم Instax فوجی فیلم، کانن به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای این شرکت روز گذشته دو دوربین چاپ ...

با بیشتر شدن محبوبیت رسانه های اجتماعی نزد کاربران و افزایش شمار علاقمندان به دوربین های مینی فیلم Instax فوجی فیلم، کانن به عنوان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - یکی از اصلی ترین رقبای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - این شرکت روز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - گذشته دو دوربین چاپ فوری جدید معرفی کرد.

دوربین های چاپ فوری کانن که از سری IVY CLIQ هستند میتوانند تا ۱۰ ورق فیلم زینک را نگه دارند و بعد از اکسپورت عکس های گرفته شده به اپ پرینتر +CLIQ آنها را چاپ کنند. این دوربین ها به منظره یاب های اپتیکال مجهز هستند و یک کابل USB نیز برای شارژ باتری دارند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

مدل پیشرفته تر این دوربین ها که +IVY CLIQ نام دارد یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد و عکس ها را در ابعاد ۲ در ۲ و ۲ در ۳ چاپ می کند. ارتقاء حافظه این دوربین چاپ فوری نیز از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است و برای اشتراک گذاری عکس ها با دوستان خود میتوانید از گزینه چاپ مجدد آن استفاده نمایید و یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - آینه سلفی هم روی بدنه این دوربین تعبیه شده که حلقه نوری LED آن را احاطه کرده و میتوانید برای گرفتن سلفی از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - آن استفاده نمایید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

دوربین چاپ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - فوری IVY CLIQ+ کانن از هفته آینده به بازار عرضه می شود و شرکت سازنده ده برگ عکس ۲ در ۳ را هم در جعبه آن قرار داده و این پکیج را با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار را در اختیار علاقمندانش می گذارد. این دوربین در رنگ های سفید، آبی و قرمز در بازار موجود خواهد بود.

دوربین چاپ فوری IVY CLIQ اما که در گروه محصولات اقتصادی کانن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - قرار دارد به یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - سنسور پنج مگاپیکسلی مجهز شده و میتواند عکس هایی با ابعاد ۲ در ۲ و ۲ در ۳ بگیرد. حافظه این دوربین چاپ فوری نیز از طریق اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء است. با این حال اما دوربین اقتصادی جدید کانن فاقد حلقه نوری LED است و همراه با ده کاغذ چاپ با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - می شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

اما نکته قابل توجه آنکه فیلم زینک در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - شده برای این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - دو دوربین چاپ فوری از نظر رنگ یا رزلوشن در جایگاه پایین تری نسبت به فیلم دوربین های فوجی فیلم قرار دارد و علاوه بر این، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - از آنجا که کانن به تازگی وارد این عرصه شده میتوان گفت که شانس اندکی برای جلب مشتریان دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone