🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37415.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کانن و معرفی سنسوری ۱۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت ویدیوهای 13k [تماشا کنید]

می توانید تصور کنید یک ویدیو با کیفیت 13k تا چه میزان از جزئیات را می تواند در خود جای دهد؟ کمپانی کانن با معرفی سنسور ۱۲۰ مگاپیسکلی «120MXS CMOS» با رزولوشن خروجی ۹۱۸۴ × ...

می توانید تصور کنید یک ویدیو با کیفیت 13k تا چه میزان از جزئیات را می تواند در خود جای دهد؟ کمپانی کانن با معرفی سنسور ۱۲۰ مگاپیسکلی «120MXS CMOS» با رزولوشن خروجی ۹۱۸۴ × ۱۳۲۸۰ پیکسل امکان درک چنین تجربه ای را برای شما فراهم کرده است.

در چنین ویدیوهایی می توانید تا چندین برابر روی تصویر به صورت دیجیتال زوم کنید و کوچکترین جزئیات را بدون از دست دادن کیفیت مشاهده نمایید. سنسور مورد نظر روی چیپی به ابعاد ۲۹.۲۲ در ۲۰.۲۰ میلی متر و مجهز به ۱۸ کانال جهت انتقال دیتا نصب شده است. تصویر خروجی با نرخ ۱۰fps، به ازای هر ثانیه ۹۰ مگابایت فضا اشغال می کند.

اما یک سوال اساسی، فایده تولید چنین سنسوری چیست؟ گرچه به طور حتم ما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در خانه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود نیازی به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تلویزیونی با کیفیت 13k نداریم، اما همان طور که در ویدیوی ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد از چنین تصاویری می توان برای تحت نظارت قرار دادن موقعیت هایی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با وسعت زیاد همچون تماشاگران حاضر در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک استادیوم استفاده نمود.

کانن در خلال نمایشگاه CES 2018 اعلام نمود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که قصد ندارد به طور مستقل دوربینی را بر اساس سنسور مورد بحث به تولید برساند، بلکه بیشتر تمایل دارد تا آن را در اختیار تولید کنندگان ابزارهایی با کاربردهای خاص یا سایر شرکای سخت افزاری قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone