🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36419.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی TSMC تولید چیپست های ۷ نانومتری A12 را برای آیفون آغاز کرد

سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی بسیاری از پرچمدارهای شاخص بودیم و در حالی که یک یا دو مدل مورد انتظار اندرویدی باقی مانده، حالا نوبت اپل است که سرخط خبرهای بازار موبایل را به خود اختصاص ...

سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی بسیاری از پرچمدارهای شاخص بودیم و در حالی که یک یا دو مدل مورد انتظار اندرویدی باقی مانده، حالا نوبت اپل است که سرخط خبرهای بازار موبایل را به خود اختصاص داد.

مدل های جدید آیفون تا اوایل پاییز از راه نمیرسد اما این کمپانی از همین حالا در حال تهیه سخت افزار لازم برای آنها است. بر اساس گزارش منابع آگاه صنایع نیمه هادی تایوان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یا همان TSMC تولید انبوه چیپست های قوی تر و کوچکتر نسبت به تمامی مدل های قبلی را برای آیفون های جدید شروع کرده است.

این چیپ ها که مدل بعدی A11 محسوب می شوند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احتمالا A12 نام داشته و بر پایه معماری ۷ نانومتری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طراحی می شوند که نه تنها در آیفون بلکه در تمامی موبایل های هوشمند بی سابقه خواهد بود. تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقیدر حوزه تجهیزات سیلیکونی قطعه کوچکتر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به معنی کارایی بیشتر است چون فاصله بین تجهیزات مختلف کاهش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یافته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و داده ها - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با سرعت بیشتری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انتقال پیدا می کنند. علاوه بر این ترانزیستورهای بیشتری در یک فضای کوچکتر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته و به لطف مصرف انرژی کمتر، دوام باتری افزایش یافته و گرمای تولیدی کاهش خواهد یافت.

بنابرین فرایند 7 نانومتری جدید مزایای بسیاری را برای گوشی های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هوشمند به همراه خواهد آورد و به همین خاطر اپل به سختی در پی دستیابی به این معماری بود. پیش از این سامسونگ نیز از برنامه های مشابه خبر داده که احتمالا در گلکسی اس ۱۰ شاهد رونمایی از آن خواهیم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود؛ کمپانی های هواوی و کوالکام نیز در همین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راستا گام هایی برداشته اند.TSMC حتی از فناوری های 7 نانومتری پلاس (+7nm) هم رونمایی کرده که قرار است در نیمه اول سال 2019 کار خود را آغاز کنند.

چیپست ۷نانومتری A12 در هر سه موبایل جدید تعبیه خواهد شد که احتمالا شامل آیفون ۱۰ جدید، Xs پلاس یا پرو و مدل بهره مند از نمایشگر LCD خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone