🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36420.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل قابلیت باز کردن درب منزل یا خودرو توسط NFC آیفون را ارائه می کند؟

بنا بر گزارش ها احتمالاً به زودی می توان علاوه بر پرداخت کرایه تاکسی توسط NFC آیفون، درِ منزل یا خودرو خود را با استفاده از آن باز کرد. NFC از سر واژه های عبارت Near Field ...

بنا بر گزارش ها احتمالاً به زودی می توان علاوه بر پرداخت کرایه تاکسی توسط NFC آیفون، درِ منزل یا خودرو خود را با استفاده از آن باز کرد.

NFC از سر واژه های عبارت Near Field Communication یا ارتباط حوزه نزدیک گرفته شده و همانطور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - که از نامش بر می آید امکان ارتباط کوتاه برد دستگاه ها با یکدیگر را فراهم می نماید. برای این منظور دست کم به یک دستگاه فرستنده نیاز است و البته دستگاهی که سیگنال ها را دریافت نماید.

منبعی که کاربردهای جدید را مطرح کرده، خبر از آماده شدن اپل برای ارائه یک به روز رسانی اساسی برای چیپ NFC آیفون می دهد. اکنون یکی از اصلی ترین استفاده های این سیتم در آیفون ها، در سیستم پرداخت اپل است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان

بنا بر گزارش ها هم اکنون - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - تعدادی از کارمندان اپل به قابلیت های جدید دسترسی دارند و با استفاده از NFC آیفون های خود به ادارات و ساختمان ها در مقر اپل در کوپرتینو دسترسی دارند. البته همین حالا هم قفل های مبتنی بر بلوتوث متعددی در بازار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - وجود دارند که می توان با گوشی هوشمند آنها را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - باز کرد، ولی قفل های مجهز به NFC گزینه امن تری به نظر می رسند.

بر طبق این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - گزارش، اپل از سال 2014 در حال همکاری با شرکت تولید کننده سیستم های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - امنیتی «HID Global» است تا برای آیفون ها قابلیت دسترسی به ساختمان ها و ادارات فراهم شود. این کمپانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - همچنین با شرکت «Cubic»، تولید کننده کارت های عبور و مرور در حال همکاری است.

هم اکنون امکان پرداخت کرایه تاکسی در ژاپن، لندن، بخش هایی از چین و نیز برخی از شهرهای آمریکا فراهم شده، ولی همکاری با Cubic موجب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - می شود که آیفون ها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - امکان استفاده به عنوان کارت های عبور و مرور در سراسر دنیا را داشته باشند.

گزارش ها اشاره به این موضوع دارند که اپل در کنفرانس توسعه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - دهندگان خود که از 14 خرداد ماه آغاز خواهد شد، به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - معرفی فناوری مورد بحث خواهد پرداخت. در صورت عرضه این فناوری، آیفون های ساخت سال 2014 و به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - بعد قادر خواهند بود با دریافت به روز رسانی نرم افزاری، از قابلیت های جدید بهره ببرند.

 

تماشا کنید: تکنولوژی NFC چیست و چگونه کار می کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone