تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23995.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا N-Gage؛ موبایل گیمینگ که در زمان اشتباه معرفی شد

گاهی اوقات محصولی درست در زمان اشتباه معرفی می شود. نوکیا ان-گیج (N-Gage) در همین دسته از محصولات جای می گیرد. هرچند امروز گوشی های گیمینگ یکی پس از دیگری از راه می رسند، اما ...

گاهی اوقات محصولی درست در زمان اشتباه معرفی می شود. نوکیا ان-گیج (N-Gage) در همین دسته از محصولات جای می گیرد. هرچند امروز گوشی های گیمینگ یکی پس از دیگری از راه می رسند، اما نوکیا در آن زمان کمی جلوتر از زمان خود حرکت می کرد.

نوکیا N-Gage در سال 2003 و به عنوان رقیب کنسول نینتندو گیم بوی ادونس (2001) معرفی شد. این گوشی قابلیت های جالبی داشت، ولی با قیمت بالایی عرضه می شد. ان-گیج 300 دلاری توان رقابت با گیم بوی 100 دلاری را نداشت.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل

البته نوکیا این گوشی را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - عنوان کنسول قابل حمل معرفی نمی کرد. نوکیا ان-گیج در واقع یک گوشی هوشمند کامل با سخت افزاری شبیه نوکیا 3650 بود، با این تفاوت که نوکیا 3650 قیمت 400 دلاری داشت و به دوربین هم مجهز شده بود. با پرداخت 200 دلار بیشتر نسبت به گیم بوی، کاربران می توانستند به یک موبایل کامل با قابلیت پیام رسانی و اپلیکیشن های مختلف دست یابند. هرچند نگه داشتن این گوشی با آن ظاهر عجیب و غریبش برای مکالمه به هیچ عنوان جذابیتی نداشت.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل

نوکیا ان-گیج پردازشگر سریع تری نسبت به گیم بوی ادونس داشت، اما از نظر ابعاد نمایشگر و رزولوشن در سطح پایین تری قرار می گرفت. همچنین کنترل بازی با کنسول نینتندو ساده تر از گوشی نوکیا بود. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - با این نوکیا ان-گیج قابلیت های گیمینگ بهتری داشت، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - به خصوص بازی چند نفره از طریق بلوتوث. کاربران گیم بوی ادونسد برای این کار باید از کابل GameLink یا آداپتور وایرلس استفاده می کردند.

نوکیا ان-گیج همچنین امکان بازی چند نفره آنلاین بر بستر اینترنت را هم فراهم می - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرد. در واقع یکی از پرفروش ترین بازی های این پلتفرم یعنی Pocket Kingdom: Own the World که در سال 2004 معرفی شد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازی آنلاین چندنفره بود. در همین سال بازی World of Warcraft هم عرضه شد و توانست رکوردشکنی کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل

بازی های بتل رویال در آن زمان چندان رایج نبودند و World of Warcraft را می توان نسخه قدیمی فورتنایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - دانست. بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - Pocket Kingdom پس از عرضه WoW از محبوبیت افتاد و نتوانست فروش نوکیا ان-گیج را تقویت کند. با این حال میلیون ها کاربر به WoW روی آوردند، درست مثل امروز که فورتنایت را همه جا می بینیم. شاید اگر Pocket Kingdom موفقیت بیشتری کسب می کرد، می توانست آینده نوکیا و N-Gage را هم تحت تأثیر قرار دهد و این گوشی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به پرفروش ترین موبایل دنیا بدل کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل

واقعیت اما جور دیگری رقم خورد. نوکیا نتوانست به اندازه کافی بازی بفروشد. بازی Finns طی سه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - سال فقط 3 میلیون نسخه فروخت، در حالی که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پارس آباد استان اردبیل - سازندگان بازی انتظار فروش 6 میلیونی را داشتند. نوکیا هم در مجموع توانست 3 میلیون دستگاه از گوشی ان-گیج را وارد بازار کند.

گیم بوی ادونسد طی هفته های اول پس از عرضه، 100 برابر بیشتر از نوکیا ان-گیج فروش داشت و در نهایت فروش 27 برابری را نسبت به گوشی نوکیا تجربه کرد. با این حال معرفی N-Gage در آن دوران تصمیم جالبی بود و نشان می داد که نوکیا فکرهای خوبی در سر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone