تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24349.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ابر آروان از مدال‌آوران ایرانی Worldskill 2019 تجلیل کرد؛ ایران جای ماندن است

چهل و پنجمین دوره مسابقات Worldskill 2019 کازان روسیه در بین ۶۳ کشور برگزار شد و ایران با یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار توانسته در این رقابت‌های فناورانه افتخار آفرینی ...

چهل و پنجمین دوره مسابقات Worldskill 2019 کازان روسیه در بین ۶۳ کشور برگزار شد و ایران با یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار توانسته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در این رقابت‌های فناورانه افتخار آفرینی کند. «پارسا یوسفی» و «مهیار جباری» - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و «حسین مکتوبیان» از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جمله افتخار آفرینان ایرانی این مسابقات بودند که امروز در شرکت ابر آروان از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آنها با حضور «غلامرضا راز» دبیر مسابقات ملی مهارت و «پویا پیرحسین‌لو» ناخدای اجرایی ابر آروان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پویا پیرحسین‌لو ناخدای اجرایی شرکت آروان با اشاره به اهمیت این مسابقات در جهان تاکید کرد که متاسفانه این مسابقات آنچنان در کشور دیده نمی‌شود در صورتی که درهمین مسابقات روسیه نخست وزیر این کشور در افتتاحیه و ریاست جمهوری کشور در اختتامیه آن حضور داشتند و این نشان از مهم بودن Worldskill از دید جهانیان دارد. پیر‌حسین‌لو که خود مدال‌آور پیشین این مسابقات است اذعان داشت که ایرانیان برای دهمین دوره بود که در این مسابقات شرکت می‌کردند و به خوبی افتخارآفرینی کردند: «اتفاقی که لازم است که یک نفر مدال بگیرد دو بخش است، یک بخش میزان تجربه، دانش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و هوش هیجانی شرکت‌کننده دارد و همچنین ستاد و تیمی که پشت آدم است نیز در این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مساله نقش بسزایی دارد.»

به گفته او مسابقات مهارت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در دنیا دو سال یکبار انجام می‌شود و تمرکز - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خاصی روی رشته‌های مهارتی دارد: «در ایران این مسابقات در سطح ملی هر سال برگزار می‌شود و برگزیدگان برندگان هر دو سال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در یک اردویی انتخاب می‌شوند به مسابقات جهانی می‌روند.»

غلامرضا راز نیز با اشاره به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در خارج کشور برای ایران رخ داده، حضور در این دوره از مسابقات را سخت دانست ولی از آنسو دستاورد این دوره را یکی از بهترین‌ دوره‌ها دانست. راز به دیجیاتو درباره تحریم‌ها بیشتر توضیح داد و گفت:

«اسپانسرهایی که در این مسابقات حضور دارند بیش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از ۳۰۰ شرکت از غول‌های فناوری به شمار می‌روند و برخی از تجهیزات و دستگاه‌هایی که در این مسابقات برای برخی بخش‌ها دارند، جزو تحریم‌هایی است که به ایران وارد شده است. نتیجتا برگزار کنندگان این مسابقات و خود این شرکت‌ها، نمی‌گذارند که ایرانیان حتی برای چند روز هم به این تجهیزات و دستگاه‌ها دسترسی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - داشته باشند تا دانش مربوط به آنها را کسب کنند و برای همین هم شرکت در برخی رشته‌های Worldskill برای ایرانیان با تحریم مواجه است.»

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان

راز به دیجیاتو اعلام کرد که هنوز جوایز مربوط به این افتخار آفرینان از سوی سازمان فنی حرفه‌ای کشور مشخص نشده و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با اینکه سال‌های گذشته هر نفر یک دستگاه خودرو جایزه می‌گرفت اما به نظر می‌رسد امسال جایزه دیگری برای آنها در نظر گرفته شده است. او به دیجیاتو گفت: «از خود مسابقات نیز یک مدال و یک مدرک معتبر جهانی به برندگان اهدا شده است.»

مدال آفرینان کشورمان نیز در گفتگو با دیجیاتو اعلام کردند که متاسفانه نه رسانه‌ها و نه شرکت‌های داخلی آنچنان به این مسابقات و افتخاری که آنها کسب کردند توجه کافی ندارند و از نظر آنها همین موضوع باعث به وجود آمدن معضلی همچون فرار مغزها خواهد شد. «مهیار جباری» یکی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این برندگان که شرکت خودش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را اداره می‌کند در این مورد به دیجیاتو گفت: «از زمانی که در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این مسابقات مدال کسب کردم، چند شرکت خارجی برایم پیشنهاد کار فرستادند اما در ایران هنوز هیچ شرکت ایرانی به ما پیشنهاد شغلی نداده است. همین موضوعات است که باعث می‌شود من و افرادی مانند من امیدی به شرکت‌های داخل نداشته باشیم و بسیاری از دوستان نیز از کشور مهاجرت کنند. ایران جای ماندن است به شرطی که این شرکت‌ها و رسانه‌ها بتوانند از افتخار آفرینان و پتانسیل آنها استفاده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنند.»

حسین مکتوبیان یکی دیگر از برندگان نیز با اشاره به اینکه دوست دارد روزی در شرکت‌هایی چون اپل و گوگل کار کند می‌گوید که این تفکر به خاطر تفکر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جهانی است که او دارد و نه اینکه شرکت‌های داخلی را دوست نداشته باشد. او به همراه پارسا یوسفی هر دو شرکتی مانند ابر آروان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را جایگاهی مناسب برای کار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کردن و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کسب دانش دانستند و پیرحسین‌لو در این مراسم از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آنها برای همکاری در آینده نزدیک دعوت به عمل آورد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان

شایان ذکر است پیر‌حسین‌لو در خاتمه این مراسم اعلام کرد با صحبت‌هایی که با سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فنی‌حرفه‌ای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کشور انجام داده امیدوار است که بتواند مسابقات سطح کشوری Worldskill  را در ابعاد بهتر و با برندینگ بسیار قوی‌تری با کمک ابر آروان و نهادهای دولتی برگزار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنند: «در این مسابقات می‌خواهیم از هر ۵ رشته مهم IT و بخش‌های جانبی و مهمی مانند سایبرکلاود، امنیت و بلاکچین-بیگ‌دیتا را نیز داشته باشیم و در هر ۸ رشته مدال داشته باشیم.»

گفتنیست این مراسم با اهدای جوایزی از سوی ابر آروان به افتخار آفرینان کشورمان در مسابقات جهانی Worldskill 2019 کازان روسیه به اتمام رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone