تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20410.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: هشت اپلیکیشن فیلمسازی حرفه ای با گوشی های موبایل

همه به خاطر فیلمسازی و تدوین‌ حرفه‌ای به سراغ گوشی‌هایی با دوربین قوی نمی‌روند، ولی این روزها شرایطی فراهم شده که تقریبا هر کسی با داشتن یک گوشی معمولی هم می‌تواند فیلمساز باشد. گوشی‌های پرچمدار ...

همه به خاطر فیلمسازی و تدوین‌ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - حرفه‌ای به سراغ گوشی‌هایی با دوربین قوی نمی‌روند، ولی این روزها شرایطی فراهم شده که تقریبا هر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - کسی با داشتن یک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی معمولی هم می‌تواند فیلمساز باشد. گوشی‌های پرچمدار اندرویدی و آیفون‌های جدید با داشتن ویژگی‌هایی مثل فیلمبرداری 4K، استبیلایزر و البته بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای حالا گجت‌هایی هستند که واقعا می‌توان روی آن‌ها برای فیلمسازی حساب باز کرد.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با هشت اپلیکیشن فیلمسازی حرفه ای iOS و اندروید آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ActionDirector & PowerDirector

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

شرکت نام‌آشنای سایبرلینک دو ابزار فوق حرفه‌ای برای فیلمسازی دارد که هر کدام برای کار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - خاصی به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند. ActionDirector و PowerDirector هر دو ویرایشگر تصویر هستند و مجهز به ابزاری برای تدوین. اما تفاوت‌هایی ساختاری سبب می‌شود که مخاطب این دو از هم جدا باشند.

بگذارید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - از ActionDirector شروع کنیم. این ویرایشگر تصویر نسبت به برادرش اپلیکیشن ساده‌تری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - است و برای ادیت‌های ساده و به قول - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - معروف سرپایی طراحی شده. با اکشن دیرکتور می‌توانید فیلمبرداری کنید و خروجی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - را خیلی سریع با اضافه کردن چند فیلتر آماده یا حالت اسلوموشن و فست موشن تحویل بگیرید. PowerDirector اما کمی حرفه‌ای تر است و برای تدوین‌های سنگین‌تر و باحوصله‌تر کاربرد دارد.

در پاوردیرکتور می‌توانید یک پروژه کامل را پیش ببرید. این اپ که نسخه دسکتاپ حرفه‌ای هم دارد، به شما اجازه می‌دهد که پروژه‌هایتان را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - از کامپیوتر به گوشی منتقل کرده و ادامه تدوین را از آنجا انجام - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - دهید. بنابراین حداکثر لذت استفاده از آن را وقتی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - می‌برید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - که روی صفحات بزرگ (مثل تبلت) تجربه‌اش کنید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

ActionDirector

سازنده: CyberLink قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:
تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

PowerDirector

سازنده: CyberLink قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 148 / 59 مگابایت زبان:

Adobe Premiere Rush

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

پریمیر راش نسخه مینیاتوری ادوبی پریمیر دسکتاپ است که بخش قابل توجهی از امکانات این نرم‌افزار محبوب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - را به گوشی‌ها می‌آورد. با پریمیر راش می‌توانید فیلمبرداری کنید، ویرایش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - و تدوین انجام دهید و خروجی‌ را مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امکان ویرایش بیشتر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - با انتقال پروژه به دسکتاپ هم وجود دارد که یکی از مزایای بزرگ مجموعه اپلیکیشن‌های موبایل ادوبی است.

مثل نسخه دسکتاپ، پریمیر راش هم از ادیتور چند کاناله برخوردار است و قدرت مانور بسیار فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد، خصوصا اگر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - از گوشی‌هایی با صفحه بزرگ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده می‌کنید. این ویژگی‌ها در کنار افکت‌های ویدیویی خاص و منحصر به فرد دلایلی هستند که پریمیر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - راش را به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - یک اپلیکیشن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - فیلمسازی فوق‌العاده تبدیل می‌کنند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

Adobe Premiere Rush

سازنده: .Adobe Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 441 / 153 مگابایت زبان:

Clean - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - Slate

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

تخته نشان یا کلاکت جزء جدانشدنی پشت صحنه هر فیلم است که معمولا منشی صحنه آن را در دست می‌گیرد. اما وقتی از فیلمسازی با گوشی صحبت می‌کنیم، دیگر از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - کلاکت خبری نیست. اما خوشبختانه اپلیکیشن‌هایی هستند که وظیفه کلاکت را به صورت دیجیتالی به دوش بکشند.

Clean Slate یک اپلیکیشن کلاکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - عالی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - برای فیلمسازی با موبایل به شمار می‌آید که با آن می‌توانید آمار تمام پلان‌ها و برداشت‌هایتان به همراه مختصات فنی فیلمبرداری را به ثبت برسانید. در این صورت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - هم کارتان برای تدوین راحت‌تر می‌شود و نظم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - بیشتری پیدا می‌کند و هم فضای فیلمسازی‌تان با موبایل را به فضای فیلمسازی حرفه‌ای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - نزدیک‌تر خواهید کرد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

Clean Slate

سازنده: Pixel Prophecy قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:

FiLMiC Pro

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

این اپلیکیشن پانزده دلاری به معنای حقیقی کلمه یک ابزار فیلمبرداری حرفه‌ای و یکی از سنگین‌ترین و دقیق‌ترین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - ابزارهایی است که برای فیلمسازی با گوشی می‌توانید به سراغش بروید. FiLMiC Pro ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در خود جا داده که از بین آن‌ها فیلمبرداری تا سقف 240 فریم بر ثانیه، هیستوگرام، مانیتور ویوفرم و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - تنظیمات پیشرفته صدا جزو مهم‌ترین‌ها هستند.

FiLMiC Pro یک ویژگی بسیار خوب دیگر هم دارد و آن چیزی نیست جز پشتیبانی از دیوایس‌‌های شخص ثالث. اگر از میکروفون گوشی برای ضبط صدا راضی نیستید، می‌توانید در صورت پشتیبانی گوشی از یک میکروفون - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - حرفه‌ای استفاده کنید و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - آن را به FiLMiC Pro بشناسانید تا صدایی در حد و اندازه فیلم‌های سینمایی داشته باشید.

همانطور که مشخص است، فقط حرفه‌ای‌ها به سراغ FiLMiC Pro - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - می‌روند. البته اپلیکیشن هنوز به پایداری کامل نرسیده و ممکن است در آن به مشکل باگ و لگ‌های متعدد بربخورید. اما با هر آپدیت می‌توانید انتظار داشته باشید که مشکلات پایداری اپلیکیشن کم رنگ و کم رنگ‌تر می‌شوند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

FiLMiC Pro

سازنده: .FiLMiC Inc قیمت: 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - / 64 مگابایت زبان:

KineMaster

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

KineMaster یکی از ویرایشگرهای ویدیویی است که هم حرفه‌ای‌ها را راضی می‌کند و هم کاربران آماتور. از این بابت می‌گوییم که رابط کاربری اپ طوری طراحی شده که هر کسی قادر به استفاده از آن هست و رضایتش جلب می‌شود.

افکت‌های ویدیویی، ابزار برش زنی و به هم چسباندن ویدیوها، فیلترهای سینمایی LUT، کروما کی (پرده سبز) و افکت‌های سه‌بعدی تعویض سکانس جزو ویژگی‌های محبوب اپلیکیشن KineMaster به شمار می‌آیند که آن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - را به آمار بیش از 100 میلیون دانلود رسانده‌اند.

KineMaster برای استفاده رایگان است اما برای آنکه بتواند لذت حقیقی کار با آن را بچشید توصیه می‌کنیم حتما نسخه پرو را خریداری کنید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

KineMaster

سازنده: KineMaster Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136 / 87 مگابایت زبان:

Sun Surveyor

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

با این که در سینما می‌توان نور را به صورت مصنوعی ایجاد کرد، اما بسیاری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - کارگردان‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که از نور طبیعی در فیلمبرداری‌هایشان استفاده کنند و این موضوع یک کار دقیق و علمیست.

مثلا باید بدانید که هر روز دقیقا چند ساعت، از کدام جهت و با چه شدت نوری آفتاب دارید تا بتوانید برای فیلمبردا‌ری‌تان برنامه‌ریزی کنید. اپلیکیشن Sun Surveyor دقیقا برای همین کار طراحی شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - و در آن فوق‌العاده ظاهر می‌شود.

کافیست موقعیت جغرافیایی‌تان را برای Sun Surveyor مشخص کنید تا هر اطلاعی در مورد وضعیت تابش نور خورشید و حتی ماه می‌خواهید را در اختیارتان قرار بدهد. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - این اپلیکیشن رایگان نیست و برای بهره‌مندی از امکانات آن باید 10 دلار بپردازید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

Sun Surveyor

سازنده: Adam Ratana قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 121 مگابایت زبان:

TimeLapse Calculator

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

فقط میزان نور و زاویه آن نیست که محاسبه‌اش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - در فیلمبرداری اهمیت دارد. اگر می‌خواهید یک سکانس تایم لپس فیلمبرداری کنید هم نیاز به یک سری محاسبات دارید. مثلا این که بدانید سکانس باید دقیقا چند ثانیه یا دقیقه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - به طول بینجامد و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - چقدر فیلمبرداری تایم لپس احتیاج دارید.

این که بدانید باید چند عکس بگیرید و حجم نهایی خروجی‌هایتان چند مگابایت یا گیگابایت می‌شود. TimeLapse Calculator همین کارها را برایتان انجام می‌دهد و برای فیلمبرداری منظم و روی اصول جزو اپلیکیشن‌های واجبی است که باید روی گوشی داشته باشید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران

TimeLapse Calculator Free

سازنده: Ioannis Ioannou قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پل سفید استان مازندران - مگابایت زبان:

اگر تجربه فیلمسازی با گوشی را داشته‌اید، چه اپلیکیشن‌هایی را برای استفاده پیشنهاد می‌کنید؟ حتما با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone