🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44889.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 7 بازسازی شده به سادگی از نمونه اصلی قابل تشخیص است

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، سامسونگ در اوایل سال جاری طی بیانیه ای به صورت رسمی اعلام نمود که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. حالا تصاویر ...

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، سامسونگ در اوایل سال جاری طی بیانیه ای به صورت رسمی اعلام نمود که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. حالا تصاویر تازه ای از موبایل مورد اشاره منتشر شده که حاکی از امکان تشخیص ساده آن نسبت به نسخه اصلی است.

گفتنی است مدل بازسازی شده یا ریفربیشد گلکسی نوت 7 به باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود که نسبت به نسخه اولیه از 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتر برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7، حرف بزرگ «R» در پشت دستگاه حک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده است

همچنین باید عنوان کرد که هنوز نام رسمی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن از طرف سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته اما برخی شایعات به اسم مدل FE گلکسی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوت 7 (Galaxy Note FE) اشاره داشته اند که در واقع مخفف عبارت «Fan Edition» و یا «نسخه طرفداران» است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اما همانطور که در تصاویر به ثبت رسیده از مدل FE گلکسی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوت 7 ملاحظه می کنید، در پنل پشتی دستگاه یک حرف «R» بزرگ به نشانه ریفربیشد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا بازسازی بودن آن است. از همین رو به راحتی می توان آن را از نسخه اورجینال گلکسی نوت 7 تشخیص داد.

به نظر می رسد کماکان باید منتظر خبرهای رسمی بیشتر از طرف سامسونگ در رابطه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با زمان عرضه و برچسب قیمت تلفن همراه مورد بحث باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone