🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44886.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت های بزرگ در ۳ ماه اول ۲۰۱۷ حداقل ۳۴ استارتاپ هوش مصنوعی خریداری کرده اند

به گزارش موسسه تحقیقاتی CB Insights، شرکت های حوزه تکنولوژی در سه ماهه ی اول سال جاری میلادی ۳۴ استارتاپ فعال در زمینه ی هوش مصنوعی را به تملک خود درآورده اند، رقمی که دو برابر ...

به گزارش موسسه تحقیقاتی CB Insights، شرکت های حوزه تکنولوژی در سه ماهه ی اول سال جاری میلادی ۳۴ استارتاپ فعال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در زمینه ی هوش مصنوعی را به تملک خود درآورده اند، رقمی که دو برابر بازه ی مشابه در سال ۲۰۱۶ به حساب می آید.

گوگل بیشترین تعداد استارتاپ هوش مصنوعی را به تملک خود درآورده است

گوگل از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۱۱ استارتاپ را در این زمینه خریداری کرده و مقام نخست را در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اختیار دارد. پس از آن هم به ترتیب نام اپل، فیسبوک و اینتل به چشم می خورند، موضوعی که نشان می دهد پیشبینی ها در مورد موج سهمگین هوش مصنوعی در آینده ی نزدیک، صحیح هستند.

البته به دلیل رقابت شدید شرکت ها معمولاً از ارائه ی توضیح در این زمینه خودداری می کنند و تاکنون جزئیات اندکی به بیرون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درز کرده است، از جمله اینکه می دانیم اپل اخیرا استارتاپی به نام Lattice Data که روی داده های بدون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساختار کار می کند را به تملک خود در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آورده است.

در سه ماهه ی اول ۲۰۱۷ حتی شاهد بودیم که خودروسازی فورد هم رقم ۱ میلیارد دلار در Argo AI سرمایه گذاری کرد، شرکتی که از مهندسین سابق بخش اتومبیل های خودران گوگل و کارمندان پیشین اوبر تشکیل شده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بر همین اساس می توان گفت در آینده هوش مصنوعی صرفاً به حوزه ی کامپیوتر و ابزارهایی مثل تلفن های هوشمند اختصاص ندارد و هرجایی یافت می شود، از بخش سلامت گرفته تا صنایع سنگین.

برای مثال یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه ی سلامت می تواند این باشد که ابزار کامپیوتری به جای دکتر سوابق سلامتی کاربر را برای تشخیص موارد مورد نظر بررسی نماید، یعنی همان هدفی که استارتاپ Forward تلاش می کند محقق نماید.

استارتاپ های کوچک برای کار روی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی از غول های بزرگ مناسب تر هستند

Adrian Aoun مدیر استارتاپ فوروارد که پیشتر برای گوگل کار می کرده می گوید: «اگر به طور کلی بخواهید روی بهبود هوش مصنوعی فعلی کار کنید، شرکت های بزرگ جای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهتری برای کار کردن هستند، اما برای انجام آزمون و خطا و یافتن کاربردهای جدید هوش مصنوعی، بهتر است - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از شرکت های بزرگ استقلال داشته باشید».

Matt McIlwain یکی از مقامات گروه سرمایه گذاری مادرونا در همین زمینه می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوید: «شرکت های بزرگ با خرید استارتاپ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها می خواهند به جای اینکه خودشان مستقیماً وارد عمل شوند، یافتن راه اضافه کردن قابلیت های هوش مصنوعی به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصولاتشان را بر عهده ی استارتاپ های کاربلد و متخصص قرار دهند».

جالب اینکه اگر به جای استخدام در شرکت های بزرگ و دنبال کردن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیاست های آنها به دنبال فعالیت مستقل باشید، توجه شرکت های بزرگ را هم بیشتر به خود جلب خواهید کرد، مثل Matthew Zeiler مدیر Clarifai که می گوید از زمان تاسیس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این استارتاپ در سال ۲۰۱۳ تاکنون بارها شرکت های بزرگ برای جلب همکاری وی تلاش کرده اند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مدیر استارتاپ Clarifai که تاکنون همکاری هایی هم با شرکت های Unilever و Trivago در زمینه ی هوش مصنوعی داشته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است می گوید: «شرکتی مثل گوگل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنقدر بزرگ است که تقریباً در تمام حوزه ها دستی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد، به نظر شما چنین شرکتی برای تمرکز روی هوش مصنوعی مناسب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تر است یا همکاری با شرکت هایی که روی یک زمینه ی خاص کار می کنند؟».

علاوه بر این شرکت های بزرگ به آکادمیک بودن سابقه ی نیروهای استخدامی خود توجه زیادی دارند، در حالی که بسیاری اوقات یک نیروی غیر آکادمیک بسیار بهتر می تواند نتیجه ی موفقی به ثمر برساند.

Vic Gundotra در تایید این موضوع به کارمندانی اشاره می کند که در شرکت AliveCor استخدام کرده است. این شرکت دستگاه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سنجش ضربان قلب قابل حمل مبتنی بر هوش مصنوعی تولید می کند و به گفته ی مدیرش کارکنانی دارد که برای ساخت ابزاری برای نجات جان اعضای خانواده ی خود به این حوزه وارد شده اند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone