🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44890.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه موبایل اندرویدی گم شده خود را پیدا کنیم؟

مهم نیست چه قدر مواظب دیوایس های الکترونیکی خود باشید؛ همه ما تقریباً برای یک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن این وسایل را داشته ایم. چنین اتفاقی ممکن اثر براساس سهل ...

مهم نیست چه قدر مواظب دیوایس های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی خود باشید؛ همه ما تقریباً برای یک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن این وسایل را داشته ایم. چنین اتفاقی ممکن اثر براساس سهل انگاری های فردی به وجود آید و یا از بد روزگار با یک جیب بر ماهر مواجه شوید و دار و ندارتان را از دست بدهید.

خوشبختانه برای کاربران اندروید طیف وسیعی از اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد که به منظور ردیابی تلفن های هوشمند گم شده و یا دزدیده شده، طراحی شده اند. برای کمک به شما در بین گزینه های فراوانی که به منظور ردیابی دستگاه های اندرویدی تهیه و تدارک دیده شده اند گشتیم و بهترین ها را پیدا کردیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

Find My Device

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

قابلیت ها: 

  • ردیابی تلفن هوشمند به وسیله GPS
  • پاک کردن تلفن هوشمند از راه دور
  • پخش صدا از راه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دور
  • قفل کردن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن هوشمند از راه دور

برنامه Find My Device ساخته کمپانی گوگل جزو اپلیکیشن هایی است که هر کاربر اندرویدی باید آن را روی تلفن هوشمند خود داشته باشد. استفاده از ابزار فوق بسیار آسان است و پیش از هرچیزی باید آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را از طریق پلی استور دانلود کنید. پس از نصب Find My Device، این اپلیکیشن ضمن اطمینان از روشن بودن Location از شما می خواهد که وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از پیکربندی کامل برنامه با فرض این که تلفن هوشمندتان به وای فای و یا داده تلفن همراه متصل است، قادر به ردیابی آن هستید. برای ردیابی دستگاه اندرویدی کافیست با استفاده از مرورگر دلخواه خود (روی رایانه یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روی تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر) وارد وبسایت android.com/find شوید.

اگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کسی موبایل شما را پیدا کند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می تواند با ضربه زودن روی دکمه Call Me با شماره خاصی که شما برای آن در نظر گرفته اید تماس بگیرد.

اگر دیوایس گم شده شما به اینترنت دسترسی داشته باشد، Find My Device به صورت خودکار اجرا شده و می توانید تلفن هوشمندتان را ردیابی نمایید. یکی از ویژگی های بزرگ این نرم افزار آن است که کاربران قادر هستند آن را از راه دور قفل کرده و حتی برای آن پیام بفرستند.

بدین ترتیب اگر کسی موبایل شما را پیدا کند، می تواند با ضربه زودن روی دکمه Call Me با شماره خاصی که شما برای آن در نظر گرفته اید تماس بگیرد. همچنین اگز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انتخاب دیگری ندارید، قادر هستید تلفن هوشمند خود را از راه دور پاک کرده و یا آن را به صدا در آورید. به یاد داشته باشید که جهت ردیابی تلفن هوشمند خود توسط مرورگر باید وارد حساب کاربری گوگل خود شده باشید.

در رابطه با همین موضوع اگر از تلفن هوشمند و یا مرورگر دسکتاپ شخصی دیگر برای انجام این کار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کنید، باید از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حساب کاربری وی خارج و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. نصب و راه اندازی Find - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - My Device بسیار آسان است و به همین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دلیل باید انتخاب اول هر کاربری در این خصوص باشد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Find My Device

سازنده: Google Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.87 مگابایت زبان:

Find My Android Phone

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

قابلیت ها: 

  • دیدن موقعیت مکانی GPS تلفن هوشمند از طریق نقشه های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعبیه شده در برنامه
  • نشان دادن موقعیت مکانی تلفن هوشمند گم شده با به روز رسانی های دائم
  • دریافت کمک ناوبری از اپلیکیشن به هنگام ردیابی یک تلفن هوشمند
  • حذف هرگونه پیام از تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ردیابی شده

ساخته استودیو Family Safety Productions به نام Find My - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Android Phone با بهره گیری از تکنولوژی مثال زدنی ردیابی تلفن های هوشمند، یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه به شمار می رود. بزرگترین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ویژگی این ابزار، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اجازه ردیابی تلفن های هوشمند اعضای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خانواده است. در همین خصوص لازم است که آن ها موبایل خود را با این برنامه همگام سازی نمایند.

Find My Android Phone رایگان است و یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی تلفن هوشمند گم شده به شمار می رود.

اگر تلفن هوشمندتان گم شود و یا به سرقت برود، Find My - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Android Phone موقعیت مکانی آن را به صورت دائم به روز رسانی می کند. اپلیکیشن فوق جهت دقیق GPS را فراهم نموده و برای نقطه یابی دقیق به الگوریتم مثلث بندی دیلانی (Triangulation Algorithm) متکی است.

استفاده از این برنامه آسان است و وبسایت آن ضمن فراهم کردن نقشه ای مشابه اپلیکیشن Find My Android Phone، به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت تمام دستگاه های همگام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازی شده با این ابزار را مشاهده کند. Find My Android Phone رایگان است و یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی تلفن هوشمند گم شده به شمار می رود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Find My Phone

سازنده: Family Safety Production قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21.67 مگابایت زبان:

Lost Android

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

قابلیت ها: 

  • قابلیت خواندن پیامک های ارسال/دریافت شده از طریق رایانه
  • پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور
  • انتقال هر تماس به شماره مورد نظر شما
  • شروع و توقف عملکرد وای فای و GPS دیوایس شما
  • ردیابی تلفن هوشمند به کمک GPS و یا اتصالات شبکه

Lost Android  اپلیکیشنی فوق العاده به منظور ردیابی و پیدا کردن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن های هوشمند است.اگرچه اپلیکیشن اندروید این سرویس در حالت بتا به سر می برد، اما هنوز هم کاربران می توانند از ویژگی ها و مزایای باورنکردنی و منحصر به فرد آن جهت ردیابی و پیدا کردن دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند.

از دیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ویژگی های Lost Android می توان به قابلیت پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور اشاره کرد.

با استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از اپلیکیشن Lost Android کاربران قادر هستند هر پیامکی که روی تلفن هوشمند دریافت کرده اند را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به صندوق ایمیل خود منتقل نمایند. همچنین قابلیت ارسال مستقیم پیامک از رایانه نیز در این سرویس تعبیه شده است. کاربران با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از ابزار فوق می توانند حتی در شرایطی که تلفن همراه شان در حالت سایلنت است، یک زنگ هشدار را روی آن فعال کنند.

از دیگر ویژگی های Lost Android می توان به قابلیت پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دور، انتقال هر تماس به شماره دلخواه و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نمایش در آمدن یک پیام به صورت پاپ آپ روی صفحه نمایش تلفن همراه برای انتقال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اطلاعات به فردی که دیوایس شما را در اختیار دارد، اشاره کرد.

Lost Android همانند Find My Android Phone رایگان بوده و می توانید از امکانات جذاب و فوق العاده آن جهت ردیابی و پیدا کردن دیوایس اندرویدی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Lost Android

سازنده: Theis Borg قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.1748 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone