🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44891.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار ویدیویی رسمی از نمایشگر OLED و بسط پذیر سامسونگ [تماشا کنید]

چنانچه دنیای فناوری و به خصوص خبرهای مربوط به غول تکنولوژی کره ای یعنی سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که کمپانی کره ای در هفته گذشته از نخستین نمایشگر قابل بسط خود ...

چنانچه دنیای فناوری و به خصوص خبرهای مربوط به غول تکنولوژی کره ای یعنی سامسونگ را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که کمپانی کره ای در هفته گذشته از نخستین نمایشگر قابل بسط خود رونمایی کرده و آن را در نمایشگاه SID 2017 در معرض دید قرار داد.

از آن موقع تاکنون تصاویر متعددی از این پنل OLED منتشر شده اما همگی در حد عکس بوده و انعطاف پذیری آن در عمل را به نمایش نمی گذاشتند. حال امروز ویدیویی از آن در صفحه رسمی یوتوب سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیسپلی قرار گرفته که عملکرد آن را به تصویر کشیده است.

سامسونگ از صفحه نمایش انعطاف پذیر خود به عنوان «فناوری نسل آینده» یاد می کند

گفتنی است نمایشگر مورد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بحث از یک پنل 9.1 اینچی تشکیل شده که قادر است تا 12 میلی متر به شکل مقعر و تا 10 میلی متر به حالت محدب بدون افت رزولوشن تغییر شکل دهد.

لازم به ذکر است سامسونگ دیسپلی از صفحه نمایش بسط پذیر مذکور به عنوان «فناوری نسل آینده» یاد کرده و عنوان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده که می توان از آن در ابزارهای پوشیدنی، صنعت اتومبیل، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بهره برد.

در ادامه از شما - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دعوت می شود ویدیوی نمایشگر قابل انعطاف پذیر توسعه یافته توسط سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone