تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27487.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ROG Strix XG17 معرفی شد؛ اولین نمایشگر قابل حمل دنیا با نرخ رفرش 240 هرتز

ایسوس یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگر قابل حمل مجهز به پورت یو اس بی نوع C معرفی کرد، و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از مدل های به روز رسانی شده آن ...

ایسوس یکی از اولین شرکت هایی بود که - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر قابل حمل مجهز به - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پورت یو اس بی نوع C معرفی کرد، و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از مدل های به روز رسانی شده آن رونمایی کرده است.

یک نمایشگر لمسی قابل - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حمل مخصوص تولید محتوا نیز معرفی شده

مدل اول ZenScreen Touch نام دارد که با یک صفحه 15.6 اینچی لمسی فول اچ دی برای اتصال به - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها طراحی شده. این شرکت هدف اصلی این نمایشگر را استفاده از برنامه های - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تولید محتوای موبایلی عنوان کرده که کار کردن با آن ها روی صفحه های کوچک دشوار است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

صفحه نمایش ZenScreen Touch به یک باتری 7800 میلی آمپری و کاور مجهز شده که به عنوان پایه نیز عمل می کند. این نمایشگر نیز مانند مدل - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قبلی دارای سوراخی در سمت راستش است که با قرار دادن خودکار در آن به عنوان پایه عمل می کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر دوم هم ROG Strix XG17 نام دارد که آن هم یک مانیتور قابل حمل با رزولوشن فول اچ دی است. اما تمرکزش کاملا روی بازی کردن است و به گفته ایسوس اولین مانیتور مخصوص بازی قابل حمل دنیا با نرخ رفرش 240 - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هرتز متغیر است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قابل حمل مخصوص بازی ایسوس به دو پورت یو اس بی نوع C، یک پورت میکرو HDMI و یک باتری 7800 میلی آمپری مجهز شده که به گفته این شرکت تا سه ساعت بازی با نرخ رفرش 240 هرتز را پاسخگو خواهد بود. البته که احتمالا نرخ رفرش آن را پایین تر خواهید - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آورد مخصوصا اگر از آن به همراه کنسولی مانند نینتندو سوییچ استفاده می کنید. نرخ های رفرش بالاتر مخصوص افرادی است که کامپیوترشان قادر به اجرای عناوین با فریم - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ریت بالاست اما صفحه نمایش دستگاهشان از آن پشتیبانی نمی کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

هنوز حرفی از قیمت گذاری هیچ یک از این نمایشگرها به میان نیامده اما گفته شده ZenScreen Touch از ماه آینده - تعمیرات یخچال الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone