تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13168.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا از نقشه راه «پیندو» می‌گوید: پاسخی به نیاز فروشندگان و خریداران

دیجی‌کالا با پلتفرم پیندو راه خود را به بازار سایت‌های درج آگهی و نیازمندی‌های آنلاین باز کرده است؛ مسیر جدیدی برای این شرکت که بازیگران قدیمی همچون دیوار و شیپور سال‌هاست در آن فعالیت دارند. ...

دیجی‌کالا با پلتفرم پیندو راه خود را به بازار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - سایت‌های درج آگهی و نیازمندی‌های آنلاین باز کرده است؛ مسیر جدیدی برای این شرکت که بازیگران قدیمی همچون دیوار و شیپور سال‌هاست در آن فعالیت دارند. حالا دیجی‌کالا با پیندو جزو بازیگران تازه نفس اما با کوله‌باری از تجربه در حیطه تجارت الکترونیکی است. دیجی‌کالا درست مانند راننده حرفه‌ای می‌ماند که وارد شهر جدیدی شده و با چم و خم و راه‌های خیابان‌های این شهر آشنا نیست و بعید نیست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - که بتواند با کمی تامل، این شهر جدید را هم مثل کف دست خود بشناسد.

«امیر حسن موسوی» و مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو سرویس پیندو را پر کردن یک خلا و پاسخ به یک نیاز از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - مشتریان و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - فروشندگان دیجی کالا می‌داند و می‌گوید که پیندو می‌تواند پاسخگوی نیازی باشد که مدت‌هاست برای افراد گوناگون مرتبط با دیجی کالا پدید آمده است. موسوی در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«بر اساس قانون تجارت الکترونیکی مشتریان می‌توانند اکثر کالاهای خود را ظرف هفت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - روز و بدون بهانه‌ای عودت دهند و فروشندگان دیجی کالا این مورد را پذیرفته‌اند اما نسبت به آن انتقادات فراوانی دارند چرا که در اینجا ضرر می‌کنند. آنها نمی‌دانند باید با انبوه کالاهای بازگشتی چه کار کنند و چطور آنها را بفروشند تا ضررشان کمتر شود.»

او در پاسخ به این سوال که هدف راه‌اندازی پیندو رقابت با دیوار و شیپور بوده یا خیر به دیجیاتو می‌گوید آنها به هیچ وجه خودشان را یک رقیب در بازار نمی‌دانند: «پیندو یک ویژگی از دیجی‌کالا است - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - و خدماتی متمایز ارائه می‌کند. ما قصد نداریم خودمان را رقیب دیوار یا شیپور بدانیم و شبیه به آنها شویم.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران

موسوی می‌گوید پیندو مزیتی که دارد اینست که به بیش از ۴ میلیون کالای موجود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - در دیجی‌کالا متصل است و افراد نیازی نیست که مشخصات کالا را درج کنند و مستقیم به کالای دیجی کالا وصل می‌شوند: «۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دیجی کالا این موارد را می‌بینند و همچنین قیمت‌گذاری - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - می‌تواند عادلانه‌تر باشد چرا که قیمت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - نوی کالا مشخص است.»

به گفته موسوی در پیندو بخش خدمات نیز وجود دارد: «کسی که کار خیاطی می‌کند می‌تواند خدمات خود را در بخش فروش لباس دیجی کالا قرار دهد.»

موسوی با اشاره به پلتفرم Open Box که پیش‌تر توسط دیجی‌کالا اجرا شده بود و در آن فروش انواع کالاهای بازگشتی رخ می‌داد می‌گوید که حالا Open Box به صورت سازمانی در آمده و پیندو مسیر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - تکامل یافته و عمومی‌تری نسبت به آن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - است: «ما امروز در دیجی کالا ۷ هزار نفر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - هستیم که خودمان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - مشتریان Open Box هستیم اما پیندو به صورت عمومی عرضه شده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - تا نیاز همگی را برطرف کند.»

به گفته موسوی به زودی بین بازوهای مختلف دیجی‌کالا و پیندو یک اتصال برقرار خواهد شد که یک اکوسیستم کامل را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - به وجود می‌آورد. مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در اینباره بیشتر توضیح می‌دهد: «دیجی‌پی به زودی به پیندو وصل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - خواهد شد تا پرداخت امنی برای کاربران صورت بگیرد و در سال آینده با اتصال دیجی اکسپرس به این سرویس کاربران می‌توانند لجستیک وسایل را نیز به ما بسپرند.»

موسوی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت اقتصادی مشتریان نیز باعث نشده که دیجی کالا وارد حوزه فروش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - وسایل دست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - دوم بشود می‌گوید که این موضوع یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی پیندو بوده: «اینطور نیست که با گران شدن اجناس، سود ما هم بیشتر شود و در واقع میزان رشد خرج کردن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - مردم با میزان رشد تورم حالت یکسانی ندارد. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - اگر افراد در سال‌های گذشته ۴ میلیون هزینه گوشی می‌کردند الان هم اکثریت همین مقدار را برای خرید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - گوشی کنار می‌گذارند. ما از رفتار مشتریان خود متوجه شدیم که وضعیت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - اقتصادی باعث شده که علاقه افراد به کالاهای دست دوم بیشتر شود.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران

موسوی در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا فعالیت شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف مانع از تمرکز آنها روی کارشان اصلی خواهد شد یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - «هیچ‌کس نمی‌داند که سال آینده همین موقع دلار چقدر خواهد بود و در شرایطی که اقتصاد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - کلان کشور ثبات ندارد این طبیعی است که کسب و کارها وارد حوزه‌های مختلف شوند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - تا بتوانند در بازار باقی بمانند. دیجی کالا قصد ندارد با گسترش خدمات خود ماموریت اصلی‌اش را فراموش کند و سعی دارد با وجود تیم‌های مختلف کیفیت خود را نگه دارد.»

موسوی تاکید دارد که پیندو را نباید جزو خدمات مجزای دیجی کالا دانست بلکه باید گفت این خدمات در واقع یک ویژگی از دیجی‌کالای فعلی است که می‌تواند خرید و فروش آنلاین را راحت‌تر و جذاب‌تر کند.

به گفته مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا، برخی ویژگی‌های پیندو مانند اتصال کالاها به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - محصولات داخل سایت و نمایش آنها در کنار کالاهای نو از هفته آینده آغاز خواهد شد و برخی ویژگی‌های دیگر تا یک ماه آینده ذره ذره وارد این محصول جدید خواهند شد. او می‌گوید دیجی کالا با پیندو قصد اجرای برنامه‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران - زیادی دارد و می‌خواهد فرهنگ خرید و فروش آنلاین را غنی‌تر کند.

- تعمیرات یخچال می تگ در شهر چمستان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone