تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35327.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ پتنت دوربین تشخیص چهره سه بعدی را دریافت کرد

اداره ثبت پتنت آمریکا به تازگی اسنادی را منتشر کرده که نشان می دهد این سازمان پتنت استفاده از «دوربین تشخیص چهره سه بعدی برای موبایل» را به سامسونگ اعطا کرده است. هرچند کمپانی اپل ...

اداره ثبت پتنت آمریکا به تازگی اسنادی را منتشر کرده که نشان می دهد این سازمان پتنت استفاده از «دوربین تشخیص چهره سه بعدی برای موبایل» را به سامسونگ اعطا کرده است.

هرچند کمپانی اپل سال گذشته فناوری مورد بحث را از طریق سیستم Face ID در موبایل آیفون 10 عرضه کرد، اما اطلاعات موجود نشان می دهند که سامسونگ در سال 2014 تقاضای خود را برای پتنت دوربین تشخیص چهره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سه بعدی به ثبت رسانده و چند وقتی است که روی این تکنولوژی کار می کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان

یکی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - عوامل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - مؤثر در به تأخیر افتادن عرضه فناوری مذکور توسط سامسونگ، توانایی های مختلف تکنولوژی این شرکت کره ای بودده که شامل مواردی مانند تشخیص حرکت، دنبال کننده چشم، دید در شب (توانایی کار در محیط های کم نور)، حسگر زمان برخورد اشعه به صورت و موارد دیگر می شود.

سیستم تشخیص چهره سه بعدی سامسونگ دو قطعه جدید را به پنل جلوی موبایل اضافه می کند

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، سیستم تشخیص چهره سه بعدی سامسونگ دو قطعه جدید را به پنل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - جلوی تلفن هوشمند اضافه می کند که یکی منبع نور فروسرخ و دیگری دوربین بیومتریک است. نحوه عملکرد نیز ساده بوده و منبع نور فروسرخ (NIR) پرتوها را به صورت کاربر تابانده و سنسور بیومتریک آن را دریافت خواهد کرد؛ مکانیزمی که پیش تر در گوشی های اوپو Find X و شیائومی Mi 8 دیده بودیم.

در این بین دوربین جلوی دستگاه نیز برای تشخیص حرکات چشم کاربر مورد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده قرار می گیرد و مواردی مانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - باز و بسته بودن چشم ها یا استفاده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از عینک توسط کاربر را تشخیص می دهد.

گفتنی است از لحاظ تئوری سامسونگ می تواند سیستم تشخیص چهره سه بعدی خود را در گلکسی نوت 9 به کار گیرد، اما تا کنون در اطلاعات منتشر شده موثق از این فبلت اشاره ای به سیستم مذکور نشده است. در نتیجه احتمالاً باید در پرچمداران سال 2019 سامسونگ (خانواده گلکسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اس 10) منتظر تکنولوژی مورد بحث باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone