🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35330.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چیپ ۷ نانومتری سامسونگ با سرعت کلاک ۳ گیگاهرتز در راه است

اوایل همین ماه سامسونگ در یک بیانیه خبری اعلام کرد که همکاری اش با ARM را ادامه می دهد تا نخستین چیپ های ۷ نانومتری و ۵ نانومتری با سرعت های کلاک بیشتر از ۳ ...

اوایل همین ماه سامسونگ در یک بیانیه خبری اعلام کرد که همکاری اش با ARM را ادامه می دهد تا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نخستین چیپ های ۷ نانومتری و ۵ نانومتری با سرعت های کلاک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیشتر از ۳ گیگاهرتز را تولید کند.

بد نیست اشاره کنیم ARM شرکتی است که تماما روی طراحی چیپ های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیمه هادی و ارائه لایسنس مالکیت معنوی اش به تولیدکنندگان تمرکز دارد. تولید چیپ های کوچک نیز فرایندی به شدت هزینه بر است و در واقع به همین خاطر است که شرکت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - های بزرگی نظیر سامسونگ برای تهیه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - برخی از محصولاتشان به ARM متکی هستند.

در نظر داشته باشید که در این مطلب منظور از چیپ هایی با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مقیاس کوچک تر تراشه هایی است که در هر میلیمتر مربع از آنها ترانزیستورهای بیشتری گنجانده شده که این کار نیز به روش های مختلفی قابل انجام است؛ یا قرار دادن توان بیشتر در همان ابعاد تراشه قبلی یا فراهم نمودن همان میزان قدرت در تراشه ای با ابعاد کوچک تر. ترانزیستورهای کوچک تر همچنین به لحاظه بهره وری انرژی هم بهتر هستند که این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مساله - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - به کاهش حرارت تولیدی از آنها منجر می شود و در نهایت سرعت های کلاک بالاتر را به ارمغان می آورد. سرعت کلاک بیشتر یعنی محاسبات بیشتر در هر ثانیه و در نهایت بهبود بهره وری.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران

با ذکر این پیشینه حال بهتر است که به خبر اصلی باز گردیم؛ چیپ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - های ۷ نانومتری و ۵ نانومتری سامسونگ قرار است از پلتفرم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مالکیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - فیزیکی آرتیزان ARM استفاده نمایند و برپایه همان تکنولوژی های تولیدی 7LPP (برگرفته از سرواژه های عبارت 7nm Low Power Plus) و 5LPE (یعنی 5nm Low Power Early) ساخته شوند. اما مصرف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - باتری کمتر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - توسط این چیپ ها سرعت کلاک ۳ گیگاهرتزی را برای نسل بعدی پردازنده های کورتکس ARM یعنی A76 فراهم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - می کند.

البته همین حالا هم پردازنده های برتر ساخته شده عملکرد مورد نیاز کاربران را برایشان فراهم می کنند با این حال اما هوش مصنوعی و ماژول های یادگیری ماشینی به شدت از این چیپ های جدید بهره خواهند برد.

برای آنکه درک بهتری از این موضوع داشته باشید لازم است اشاره کنیم که اسنپدراگون ۸۴۵ که هم اکنون در اغلب موبایل های اندرویدی پیشرفته مشاهده می شود و همچنین چیپ A11 اپل هر دو برپایه تکنولوژی ۱۰ نانومتری ساخته شده اند، در حالی که CPU مورد استفاده در موبایل های میان رده با کمک معماری ۱۴ تا ۲۸ نانومتری تولید شده.

کورتکس A76 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - همزمان با عرضه احتمالی گلکسی اس ۱۰ به بازار می آید

کورتکس A76 از نوع ۶۴ بیتی خواهد بود با این حال پشتیبانی از محاسبات ۳۲ بیتی نیز برای آن فراهم شده و طبق معمول یک پردازنده گرافیکی نیز همراهی اش می کند که اینبار Mali G76 خواهد بود.

طبق اعلام سامسونگ نخستین محموله از چیپ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - های ۷ نانومتری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا پیش از پایان سال جاری میلادی آماده است که با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - در نظر داشتن این مساله می توان انتظار داشت که نخستین دستگاه های بهره مند از چیپ Cortex A76 ابتدای سال ۲۰۱۹ به بازار می آیند و این بازه مصادف می شود با زمان عرضه گلکسی اس ۱۰.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما خزرشهر جنوبی فریدون کنار خدمات داره
پاسخ: بله در خزرشهر جنوبی شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ریرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
عرض ادب خوب هستید؟ تعمیرچی شهرک جام جم فریدون کنار اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در شهرک جام جم شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone