تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35326.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تفاوت نسل بعدی پردازنده های اینتل محدود به بهبود اندک کلاک هسته های پردازشی می شود

نسل بعدی پردازنده های اینتل قرار نیست از طراحی مورد انتظار «کانن لیک» (Cannon Lake) و معماری ۱۰ نانومتری برخوردار باشند، بلکه در عوض تنها شاهد یک بروز رسانی جزئی در کلاک هسته های پردازشی ...

نسل بعدی پردازنده های اینتل قرار نیست از طراحی مورد انتظار «کانن لیک» (Cannon Lake) و معماری ۱۰ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نانومتری برخوردار باشند، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بلکه در عوض تنها شاهد یک بروز رسانی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جزئی در کلاک هسته های پردازشی پردازنده های نسل هشتمی به منظور افزایش توان و سرعت خواهیم بود.

بنا بر اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، و البته اطلاع قبلی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ما از تعویق عرضه پردازنده های Cannon Lake، نسل نهم چیپ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های پردازشی اینتل قرار نیست بیشتر از یک به روز رسانی ضروری باشند. البته نبود جزئیاتی در خصوص چیپ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رده بالای Core i7 از این سری احتمال بهره مندی آن از تعداد هسته های متفاوت نسبت به قبل را افزایش می دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

معرفی پردازنده های سری رایزن AMD جنب و جوشی را به جان مدیران و متخصصین کمپانی اینتل انداخت که در چند سال اخیر نمونه آن را مشاهده نکرده بودیم. این شرکت در نخستین اقدام و پس از چند سال تعداد هسته های پردازنده های پرفروش خود را افزایش داد. عرضه نسبتاً - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سریع نسل نهم چیپ ها را نیز می توان عکس العمل دیگر کمپانی آمریکایی به قدرت گرفتن رقیبش در نظر گرفت. به خصوص که AMD در اوایل سال جاری نسخه +Zen پردازنده های رایزن خود را هم معرفی کرده بود.

بر اساس اسناد به دست آمده پردازنده های سری کافی لیک S (با تعداد هسته های ۲+۶) شامل i5-9400، i5-9400T، i5-9500، i5-9600، و i5-9600K می شوند. مدل های i3-9000 و i3-9100 نیز تحت زیرشاخه (۲+۴) رده بندی شده اند. نبود سری پرچمدار i7 در اسناد فوق نیز حاکی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - احتمال بهره مندی آنها از ۸ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هسته پردازشی است. گرچه هنوز هیچ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیز قطعی نیست.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

همان طور که پیش تر گفتیم ارتقای اصلی در میان دو نسل آخر پردازنده های اینتل به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تغییر کلاک هسته ها محدود شده است. به این صورت که سرعت کلاک هسته ها در حالت بیکاری و حالت توربو به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ مگاهرتز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نسبت به نسل ۸ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزایش یافته. در خصوص بهینه سازی میزان مصرف انرژی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیپ های جدید هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال امرسان BFN20D321-CLA شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone