تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35324.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه اینترنتی از مراکز معاینه‌ فنی نوبت بگیریم؟

چند ماهی‌ست که داشتن معاینه‌ فنی شرط ورود به محدوده طرح شده و کسانی‌که معاینه‌ فنی برتر دریافت کرده‌اند از تخفیف ورود به طرح برخوردار می‌شوند. گذشته از این مورد داشتن برگه معاینه‌ فنی برای ...

چند ماهی‌ست که داشتن معاینه‌ فنی شرط ورود به محدوده طرح شده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و کسانی‌که معاینه‌ فنی برتر دریافت کرده‌اند از تخفیف ورود به طرح برخوردار می‌شوند. گذشته از این مورد داشتن برگه معاینه‌ فنی برای تمامی خودروهایی که سن بیشتر از 4 سال دارند اجباری است.

به همین دلیل شهروندان هنگام مراجعه به مراکز معاینه‌فنی در اغلب اوقات با صف‌های طولانی روبرو هستند؛ موضوعی که موجب نارضایتی آنها می‌شود. در همین رابطه ستاد معاینه‌ فنی تهران سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی را برای مراجعان راه اندازی کرده تا زمان معطلی شهروندان در صف مراکز به حداقل برسد.

اگر شما قصد دارید به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صورت آنلاین از مراکز معاینه‌ فنی نوبت بگیرید در ابتدا باید وارد سایت ستاد معاینه فنی شوید. در پایین صفحه چند گزینه وجود دارد که یکی از آنها «نوبت دهی اینترنتی» است و باید از همان مسیر وارد شوید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در صفحه بعدی باید مشخصات خودرو و شماره تلفن همراه خود را به عنوان صاحب خودرو وارد کنید تا کد فعال سازی برای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شما ارسال شود

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیپس از چند ثانیه کد فعال سازی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یا کلمه عبور به شما می‌رسد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از آنکه کد به شماره موبایل شما ارسال شد، صفحه تغییر شکل می‌دهد تا شما آن را در کادر آخر وارد کنید. پس از وارد کردن کد، گزینه ثبت نام و ورود را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در صفحه بعدی محل مراکز معاینه فنی روی نقشه مشخص شده است و در زیر آن ساعات خالی مراکز معاینه فنی درج شده است و شما می‌توانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از انتخاب مرکز معاینه‌فنی و ساعت مراجعه وارد صفحه دیگری خواهید شد که در آن مشخصات خودرو و محل انتخاب شده را نمایش می‌دهد همچنین مبلغ تست معاینه فنی که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در اینجا 22 هزار تومان است مشخص شده است، درصورتیکه از نوبت گیری خود اطمینان دارید گزینه «درگاه شهرداری» - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که برای ورود به صفحه پرداخت است را انتخاب کنید.

همانطور که در صفحه می‌بینید توضیحاتی در مورد پرداخت مبلغ درج شده است که از امکان استرداد وجه پرداختی و همچنین تغییر زمان نوبت تا 24 ساعت قبل از مراجعه خبر می‌دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از آن شما وارد صفحه پرداخت الکترونیک خواهید شد تا مبلغ معاینه‌فنی را پرداخت کرده و در نهایت نوبت گیری شما - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ثبت شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هر ساله تعداد خودروهایی که سن‌شان از 4 سال می‌گذرد بیشتر  می‌شود و طبق قانونی که مجلس سال گذشته آن را تصویب کرد، سن معافیت معاینه فنی خودروهای صفر کیلومتر، از 5 سال به 4 سال کاهش یافت و در نتیجه دریافت معاینه فنی برای خودروهای 4 ساله اجباری شد. در نتیجه با افزایش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سالانه تعداد خودروهای نوشماره، طبیعی‌ست که صف مراکز معاینه‌فنی طولانی‌تر از قبل شود.

استفاده از مسیرهای تکنولوژیک یکی از بهترین راه‌هایی‌ست که می‌تواند از اتلاف زمان جلوگیری کند. سامانه نوبت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دهی اینترنتی معاینه فنی یکی از همین راه‌هاست که امکان نوبت گیری ساده را برای شهروندان فراهم کرده و البته استفاده از آن دشوار نیست، ضمن اینکه ممکن است از پرداخت هزیه‌های اضافه جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone