تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30213.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین قطار خودران جهان عملیاتی شد؛ معادن استرالیا اولین میزبان آینده رباتیک [تماشا کنید]

شرکت ریو تینتو (Rio Tinto) که در زمینه استخراج سنگ آهن فعالیت می کند، اخیرا یک شبکه ریلی خودکار گسترده در منطقه Pilbara واقع در غرب استرالیا راه اندازی کرده است. این شبکه بین معادن ...

شرکت ریو تینتو (Rio Tinto) که در زمینه استخراج سنگ آهن فعالیت می کند، اخیرا یک شبکه ریلی خودکار گسترده در منطقه Pilbara واقع در غرب استرالیا راه اندازی کرده است. این شبکه بین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معادن و بنادر ارتباط ایجاد نموده و برای حمل مواد استخراج شده مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می گیرد.

نکته جالب توجه درباره این شبکه ریلی اینکه وظیفه جابجایی مواد معدنی در آن را قطارهای کاملا خودران بر عهده خواهند داشت. این قطارها بدون دخالت عامل انسانی مسیری 800 کیلومتری را در 40 ساعت پشت سر می گذارند.

استرالیایی ها قطارهای خودران خود را بزرگ ترین ربات جهان می دانند. یکی از سخنگوهای شرکت ریو تینتو از این شبکه با عنوان نخستین خط ریلی کاملا خودران - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در مسافت های طولانی به جابجایی بارهای سنگین می پردازد، یاد کرده؛ این فرد هزینه پروژه مذکور را 940 میلیون دلار برآورد نموده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اما سوالی که ممکن است برای برخی پیش بیاید اینست که چرا اصلا باید وظیفه هدایت قطارها را به سیستم های پیشرفته سپرد؟ یکی از نمایندگان ریو تینتو در پاسخ به این سوال به دیجیتال ترندز گفته که با اتوماسیون بهره وری افزایش یافته و دیگر زمانی برای تعویض اپراتورها به هدر نمی رود. به اعتقاد وی ایمنی حمل و نقل نیز بهبود پیدا می کند، زیرا شبکه ایجاد شده به میزان چشمگیری از سفرهای جاده ای برای انتقال مواد معدنی کاسته و محدودیت های سرعت در طول این شبکه به طور خودکار اعمال می شوند.

با پیشرفت های روز افزونی که در عرصه فناوری خودران، دانش رباتیک و هوش مصنوعی حاصل می شود، در دهه آینده شاهد تحولی شگرف در صنعت حمل و نقل خواهیم بود.

به غیر از اتومبیل ها که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اکنون در کانون توجه هستند، فناوری خودران بالاخره روزی به کشتی ها و هواپیماها نیز راه خواهد یافت و وسایل نقلیه بدون نیاز به کمک انسان ها طی مسیر خواهند کرد.

کنترل امور مختلف توسط هوش مصنوعی و ربات های پیشرفته، در کنار مزایای زیاد می تواند یک پیامد منفی بزرگ داشته باشد و آن عبارت است از بیکاری گسترده ساکنین کره خاکی. چنانچه شرکت های مختلف - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به اتوماسیون گسترده رو - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیاورند، مسلما خیل عظیمی از افراد شغل خود را از دست خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone