تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20290.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مک مینی با پردازنده اختصاصی برای توسعه دهندگان معرفی شد

اپل به منظور کمک به توسعه دهندگان در سازگاری اپ‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های ARM، از کیت انتقال توسعه دهندگان (Developer Transition Kit) رونمایی کرد. این کیت در واقع مک مینی با چیپ ...

اپل به منظور کمک به توسعه دهندگان در سازگاری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - اپ‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های ARM، از کیت انتقال توسعه دهندگان (Developer Transition Kit) رونمایی کرد.

این کیت در واقع مک مینی با چیپ A12Z - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - (همان چیپ بکار رفته در آیپد پرو ۲۰۲۰) است و از حافظه اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایت برخوردار بوده و اپل از اواخر هفته جاری آن را به آدرس توسعه دهندگان ارسال خواهد کرد.

کیت مورد بحث با نسخه‌های بتای macOS Big Sur و Xcode عرضه می‌شود تا توسعه دهندگان بتوانند به کمک آن‌ها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - برنامه‌های خود را برای کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - ARM که اواخر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند سازگار کنند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران

اپل در خلال کنفرانس کامپیوتر مک مجهز به پردازنده A12Z را حین اجرای روان برنامه‌هایی مثل ادوبی Lightroom، فتوشاپ و برنامه‌های انحصاری این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - شرکت مثل Final Cut Pro - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - X نشان داد.

اپل در کنفرانس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سرخرود استان مازندران - WWDC20 از زمانبندی فشرده خود برای مهاجرت به پرازنده‌های ARM پرده برداری کرد. اپل می‌گوید اولین کامپیوتر مک مجهز به پردازنده ARM را تا قبل از سال جاری میلادی روانه بازار کرده و در طول دو سال به طور کامل به پردازنده‌های ARM مهاجرت خواهد کرد.

«مینگ چی-کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل نیز قبلاً پیش بینی کرده بود که اولین کامپیوتر مک مبتنی بر پردازنده ARM احتمالاً مک بوک پرو ۱۳.۳ اینچی خواهد بود و در ادامه iMac نیز به این پردازنده مجهز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اصلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر آیا دور و بر شیرا سرخرود تعمیر یخچال هیمالیا HRFN60505 هم دارید
پاسخ: بله در شیرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone