تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38996.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گزارش سازمان بهداشت جهانی در مورد تاثیرات آنتن‌های موبایل بر سلامت جامعه

بیش از ۸۵ میلیون سیم‌کارت فعال در ایران وجود دارد که برای سرویس‌دهی به آنها، اپراتورهای مخابراتی از BTSها یا ایستگاه‌های پایه که آنتن‌های فرستنده و گیرنده موبایل هستند در مناطق مسکونی شهری استفاده می‌کنند. ...

بیش از ۸۵ میلیون سیم‌کارت فعال در ایران وجود دارد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - که برای سرویس‌دهی به آنها، اپراتورهای مخابراتی از BTSها یا ایستگاه‌های پایه که آنتن‌های فرستنده و گیرنده موبایل هستند در مناطق مسکونی شهری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده می‌کنند. اگرچه این روزها سرویس‌ مخابراتی و اینترنتی بسیار بهتری را دریافت می‌کنیم اما آیا وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - چنین آنتن‌هایی در نزدیکی محل زندگی و کار ما امری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - طبیعی است یا می‌تواند برای سلامت ما خطرساز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - شود؟

تا کنون تحقیقات زیادی در رابطه با تشعشعات آنتن‌های موبایل و خود دستگاه موبایلی که به آن علاقه زیادی داریم منتشر شده‌اند که نظراتی تقریباً نزدیک به هم را در این باره ارائه داده‌اند. با این حال معتبرترین منبع برای دریافت اطلاعات در همین خصوص، «سازمان بهداشت جهانی» نام دارد که یکی از سازمان های تخصصی سازمان ملل متحد است و نقش یک مرجعیت سازمان دهنده را بر بهداشت جامعه جهانی ایفا می‌کند.

سازمان بهداشت جهانی مقالات مختلفی در رابطه با تشعشعات موبایل‌ و آنتن‌های موبایل منتشر کرده است اما جهت یافتن پاسخی برای پرسش مطرح شده، یعنی خطرناک بودن یا نبودن آنتن‌ها، به سراغ یکی از آخرین تحقیقات این سازمان می‌رویم. سازمان بهداشت جهانی در این فایل PDF، توضیحات جالبی در مورد نحوه کارکرد ایستگاه‌های پایه ارائه داده و تلاش نموده تا به شکل خلاصه، به برخی از نگرانی‌ها پاسخ دهد.

ایستگاه‌های پایه چه هستند و چگونه کار می‌کنند؟

ایستگاه‌های پایه گیرنده/فرستنده موبایل، رادیوهایی دو طرفه و چند کاناله و با سطح قدرت پایین هستند. آنتن‌ها در این ایستگاه‌ها تشعشع RF را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - در محیط پخش می‌کنند. این دستگاه‌ها یا در دکل‌های مخابراتی یا سقف خانه‌ها نصب می‌شوند.

برای داشتن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - پوشش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - وسیع، ایستگاه‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - پایه باید در ارتفاع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - مناسب قرار گیرند. زمانی که شما با موبایل خود به شبکه متصل هستید، به نزدیک‌ترین ایستگاه پایه محل زندگی خود متصل می‌شوید. از طریق همین ارتباط، سیگنال موبایل شما وارد شبکه ثابت مخابراتی اپراتور می‌شود.

خود دستگاه موبایل و ایستگاه پایه، رادیوهایی دوطرفه هستند و تشعشع RF دارند. در نتیجه افراد در معرض تشعشع RF قرار می‌گیرند. با این‌حال به دلیل سطح پایین قدرت فرستنده‌ها (و برد کوتاه آنها)، تشعشع RF هم در سطح بسیار پایینی قرار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - دارد.

آیا زندگی و کار کردن در نزدیکی ایستگاه‌های پایه خطرناک است؟

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران

اجماع عمومی جامعه علمی جهانی بر این است که قدرت ایستگاه‌های پایه و آنتن‌های آن برای آسیب به سلامتی بسیار پایین است، مخصوصاً تا زمانی که افراد در مواجهه مستقیم به آن قرار نگیرند.

لازم است تا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - تفاوت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - دکل مخابراتی و آنتن در دکل را بدانید. آنتن‌ در این دکل‌ها باید در فاصله مناسب از افراد قرار گیرد. همچنین باید از طراحی‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - متفاوت در ایستگاه‌های پایه مطلع باشید. از جمله نوع دسته‌بندی و سطح قدرت‌ آنها که می‌تواند نقش موثری در قرار دادن افراد در معرض تشعشع RF داشته باشد.

 نگرانی در مورد سلامتی

اما در مقاله‌ای دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - در سایت سازمان بهداشت جهانی، در مورد «سلامت عمومی و  میدان‌های مغناطیسی» نکات بیشتری قابل مشاهده است. در بخش‌هایی از این مقاله می‌خوانیم:

بخشی از نگرانی مربوط به ایستگاه‌های پایه و آنتن‌ها در شبکه‌ وایرلس محلی مربوط به اثرات بلند مدت آنها به خاطر قرار گرفتن افراد در معرض تشعشع RF است. تا امروز، تنها اثری که از میدان تشعشع RF توسط دانشمندان کشف شده، افزایش دمای بدن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - (کمتر از یک درجه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - سانتی‌گراد) بوده است که در زمان مواجهه با میدان‌های الکترومغناطیس شدید در برخی کارخانه‌ها دیده شده است. سطح تشعشع RF منتشر شده از ایستگاه‌های پایه و شبکه‌های بی‌سیم به حدی پایین هستند که دمای بدن را در حد بسیار ناچیزی افزایش می‌دهند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - و تاثیری بر سلامت انسان ندارند.

قدرت میدان‌های RF در هسته اصلی بالاترین است و با افزایش فاصله، قدرت آنها نیز به سرعت کاهش پیدا می‌کند. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تشعشع RF از ایستگاه‌های پایه و فناوری‌های بی‌سیم در مکان‌های عمومی (مانند مدارس و بیمارستان‌ها) معمولاً تا هزاران بار پایین‌تر از استانداردهای جهانی هستند.

آیا آنتن‌های موبایل باعث سرطان می‌شوند؟

سازمان بهداشت جهانی در این باره می‌نویسد: باید توجه کرد که از لحاظ جغرافیایی، انواع سرطان به شکل غیریکسانی در جامعه دیده می‌شود. این در حالیست که ایستگاه‌های پایه حضور گسترده‌ای در محیط زندگی ما دارند. برآورد می‌شود در صورت بروز برخی انواع سرطان در نزدیکی آنتن‌های موبایل، این مسئله اتفاقی بوده باشد. علاوه بر این، سرطان‌های گزارش شده در این دسته بندی معمولاً کلکسیونی از انواع مختلف سرطان هستند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - که مشخصه یکسانی ندارند و بعید به نظر می‌رسد که یک عامل مشترک داشته باشند.

از ۱۵ سال گذشته، تحقیقات علمی در مورد امکان رابطه فرستنده‌های RF با سرطان انجام و منتشر شده است. در این تحقیقات شواهدی عنوان نشده است که قرار گرفتن در معرض تشعشع فرستنده‌های RF باعث بروز سرطان می‌شود. همچنین آزمایش‌های دراز مدت روی حیوانات نیز باعث اثبات این فرضیه نشده است؛ حتی در سطوحی بسیار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - بالاتر از حد استانداردی که در آنتن‌های موبایل مورد استفاده است.

موارد دیگر به جز سرطان چطور؟

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران

تا اینجا می‌دانیم که بر اساس گفته سازمان بهداشت جهانی، خطر سرطان به وسیله آنتن‌های موبایلی که در نزدیکی محل سکونت ما قرار دارند ما را تهدید نمی‌کند. اما سازمان بهداشت جهانی در رابطه با سایر بیماری‌ها و اثراتی که ممکن است از ایستگاه‌های پایه بگیریم چه می‌گوید؟ در سایت این سازمان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌خوانیم:

تحقیقات بسیار کمی در رابطه با اثرات میدان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - RF بر روی افراد انجام شده است. دلیل این موضوع، مربوط به سختی تشخیص دادن و تمایز میان یک علت نهفته با سیگنال بسیار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - ضعیفی است که از طریق یک ایستگاه پایه منتشر می‌شود. بیشتر تحقیقات در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - این حوزه، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - مربوط به تاثیر خود موبایل روی بدن افراد هستند.

تحقیقات روی انسان و حیوان که با استفاده از الگوی امواج مغز پس از قرار گرفتن در معرض میدان RF انجام شده، نشان می‌دهد که اثرات نامطلوبی در انسان و حیوان به وجود نمی‌آید. این در حالیست - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - که میدان RF استفاده شده در این تحقیقات، تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از آن‌چیزی بوده که در ایستگاه‌های پایه و شبکه‌های بی‌سیم مورد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده قرار می‌گیرد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - با وجود این، هیچ گزارشی مبنی بر تغییر در الگوی خواب افراد یا تغییر عملکرد قلب و عروق در آنها گزارش نشد.

استانداردهای حفاظتی چه هستند؟

در سال ۱۹۹۸ «کمیسیون بین المللی حفاظت در برابر پرتوهای غیر یونساز» یا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - «ICNIRP» دستورالعملی را برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - کارکرد ایستگاه‌های پایه منتشر کرد که خلاصه آن به این شرح - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - است: محدودیت 450 میکرووات بر هر سانتیمتر مربع در فرکانس 900 مگاهرتز، و محدودیت 950 میکرووات بر هر سانتیمتر مربع برای فرکانس 1900 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - مگاهرتز.

طبق چارچوب پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی، این استانداردها در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - سه دسته جای می گیرند:

  • استاندارد پرتوگیری، که هدف آن حفاظت فردیست و به صورت حداکثر مقدار پرتوگیری کل یا قسمت های مختلف بدن تعیین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - می گردد. مراجع اصلی این استانداردها در حال حاضر کمیسیون بین المللی حفاظت در برابر پرتوهای غیر یونساز (ICNIRP)، کمیته بین المللی ایمنی الکترومغناطیسی (ICES)، مؤسسه بین المللی مهندسان برق و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - الکترونیک (IEEE) و همچنین دیگر نهادهای استاندارد ملی در کشورهای مختلف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - هستند.
  • استاندارد پرتوزایی که به ملاحظات مهندسی لوازم الکترونیکی می پردازد و ضمن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - کمینه کردن تداخل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - الکترومغناطیسی با دیگر تجهیزات، بالاترین بهره وری را نیز مد نظر دارد. این دسته استانداردها توسط مؤسساتی همچون IEEE، کمیسیون بین المللی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - الکتروتکنیک (IEC) و کمیته اروپایی استانداردسازی الکتروتکنیک (CENELEC) تدوین می شود.
  • استانداردهای اندازه گیری، که نحوه کسب اطمینان از برقراری دو دسته فوق را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - تشریح می کنند. استانداردهای سنجش EMF معمولاً توسط تمامی سازمان های فوق و بدنه های ملی استانداردسازی ملی تعیین می شوند.

نتیجه گیری

سازمان بهداشت جهانی در بخش نتیجه‌گیری می‌نویسد: «با در نظر گرفتن تحقیقاتی که تا کنون در این حوزه انجام شده و همچنین سطح پایین تشعشعات، شواهد علمی متقاعد کننده‌ای وجود ندارد که سیگنال‌های ضعیف RF ساطع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - شده از ایستگاه‌های پایه و شبکه‌های بی‌سیم، سبب بروز اثرات نامطلوب بر سلامتی شود.»

البته نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که نتیجه این تحقیقات تا زمانی معتبر است که آنتن موبایل در نزدیکی محل زندگی ما، استانداردها را رعایت کند. در ایران نهادهای خاصی مسئول نظارت بر رعایت همین استانداردها هستند و به شکل دوره‌ای، آنتن‌های موبایل را بررسی می‌کنند. با این حال پس از هر بار بررسی، خبر می‌رسد که سطح تشعشعات آنتن‌های موبایل پایین‌تر از استانداردهای تعیین شده هستند.

حتی خود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - دیجیاتو نیز در ابتدای سال جاری با کمک یک متخصص پرتوگیری و دستگاه پرتوسنج، یکی از همین آنتن‌های موبایل را بررسی کرد. با وجود اینکه استاندارد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - برای فرکانس‌های مختلف بین ۴۵۰ تا ۹۵۰ میکرووات بر سانتی‌متر مربع است، آزمایش ما نشان داد که تشعشعات آنتن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر امیرکلا استان مازندران - موبایل به نیم میکرووات بر سانتی‌متر مربع می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone