تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23910.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون هوشمند آنر ویژن معرفی شد؛ اولین محصول با سیستم عامل هارمونی

یک روز پس از معرفی سیستم عامل جدید هارمونی، هواوی اولین محصول خودش با این پلتفرم را معرفی کرد. این محصول همان تلویزیون هوشمند آنر ویژن است که از چندی شایعاتی در موردش شنیده بودیم. ...

یک روز پس از معرفی سیستم عامل جدید هارمونی، هواوی اولین محصول خودش با این پلتفرم را معرفی کرد. این محصول همان تلویزیون هوشمند آنر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویژن است که از چندی شایعاتی در موردش شنیده بودیم.

آنر ویژن یک تلویزیون هوشمند 55 اینچی محسوب می شود که در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه خواهد شد. رزولوشن این تلویزیون 4K UHD بوده و حداکثر روشنایی آن به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - 400 نیت می رسد. زاویه دید پنل آنر ویژن 178 درجه اعلام دشه و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می تواند 87 درصد فضای رنگی NTSC را پوشش دهد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

آنر از چیپست 28 نانومتری Honghu 818 در آنر ویژن استفاده کرده که قابلیت های ویژه ای برای پردازش تصویر در اختیار دارد. بین این قابلیت ها می توان به افزایش رزولوشن تصویر (آپسکیل)، هشت حالت رنگی مختلف و کاهش نور آبی اشاره کرد. آنر ویژن طراحی زیبایی دارد و با فریم فلزی باریک، ضخامتش به 6.8 میلیمتر می رسد.

البته مهم ترین ویژگی این تلویزیون نه در سخت افزار، بلکه در نرم افزارش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - نهفته است. آنر ویژن نخستین گجت مجهز به سیستم عامل هارمونی محسوب می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - شود. این سیستم عامل به عنوان مرکز کنترل هوشمند برای دستگاه های مختلف عمل می کند و به نوعی نقش یک هاب مرکزی در اکوسیستم هارمونی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هواوی را ایفا خواهد کرد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

آنر ویژن پرو علاوه بر موارد فوق از یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - دوربین بیرون جهنده هم برخوردار است تا بتوانید از طریق نرم افزارهای رایج ارتباط اینترنتی، با دوستان و آشنایان به گفتگو بپردازید. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دی را دارد. تفاوت دیگر مدل پرو و استاندارد در حافظه داخلی (32 گیگابایت در مقابل 16 گیگابایت) است. هر دو مدل از 2 گیگابایت حافظه رم بهره می برند.

ارتباط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - صوتی با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تلویزیون هم از طریق شش میکروفون تعبیه شده در بدنه می شود. از طریق فرمان های صوتی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می توانید هم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود تلویزیون و هم دیگر دستگاه های متصل به آن را کنترل کنید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

آنر ویژن در نسخه استاندارد با قیمت حدودی 550 دلار و در نسخهپرو با قیمت حدود 680 دلار به فروش خواهد رسید. فعلاً این محصول برای بازار چین عرضه شده اما احتمالاً در دیگر مناطق جهان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم شاهد حضورش باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone