تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24142.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش دستگاه تولید برف مصنوعی برای المپیک 2020 توکیو

کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک و المپیک 2020 توکیو برای مقابله با گرمای طاقت فرسای شهر توکیو هنگام برگزاری بازی ها، دستگاه تولید برف مصنوعی را روی عده ای از تماشاچیان آزمایش کرد. آزمایش دستگاه ...

کمیته برگزارکننده بازی های پارالمپیک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - و المپیک 2020 توکیو برای مقابله با گرمای طاقت فرسای شهر توکیو هنگام برگزاری بازی ها، دستگاه تولید برف مصنوعی را روی عده ای از تماشاچیان آزمایش کرد.

آزمایش دستگاه تولید برف در جایگاه Sea Forest Waterway شهر توکیو انجام گرفت که میزبان بازی های قایقرانی است. در این آزمایش دستگاه به مدت 5 دقیقه حدود 300 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - کیلوگرم برف مصنوعی را بر سر تماشاچیان حاضر در جایگاه ریخت.

تماشاچیان بعد از بارش برف مصنوعی از خنک شدن ابراز رضایت کردند. البته همه برف ها روی سر حاضرین فرود نیامد و مقداری از آن توسط باد به اطراف پخش شد و مقداری هم روی زمین فرود آمد و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - آن را لغزنده کرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان

آزمایش نتیجه دلخواه را برای کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو در پی نداشت چون دمای هوا بعد از پاشیدن برف مصنوعی همان 25.1 درجه سلسیوس قبل از آزمایش بود و تغییری نکرد. این مسئله - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - نشان می دهد بارش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - برف مصنوعی تاثیری در کاهش دمای هوا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - ندارد.

یکی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - مسئولین برگزاری مسابقات ضمن تایید این موضوع می گوید بارش برف مصنوعی دمای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - هوا را پایین نمی آورد ولی با نشستن روی مردم باعث می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - شود آنها حس کنند هوا خنک شده است.

این مقام مسئول گفت کمیته برگزاری بازی ها در حال بررسی هزینه های استفاده از دستگاه تولید برف مصنوعی است و در صورت رضایت، در مورد به کارگیری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - آن در بازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - های المپیک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - 2020 توکیو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - تصمیم گیری خواهد کرد.

دمای هوای شهر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - توکیو در ماه ژوئیه معمولاً حول و حوش 35 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - درجه سلسیوس با رطوبت 80 درجه است. این موضوع نگرانی هایی را برای کمیته برگزاری مسابقات در مورد احتمال گرمازدگی تماشاچیان به وجود آورده است.

دستگاه تولید برف مصنوعی با خرد کردن یخ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - و مخلوط کردن آن با هوا، برف مصنوعی را تا شعاع 15 متری اسپری کند. از این وسیله بیشتر در فستیوال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشمر استان خراسان - ها و کنسرت ها استفاده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone