تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24135.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل شارژ وایرلس معکوس آیفون 11 را غیر فعال کرده است

قابلیت شارژ وایرلس دوسویه یا همان شارژ وایرلس معکوس، یکی از مهمترین ویژگی‌های مورد انتظار آیفون ۱۱ به شمار می‌رفت که بر اساس اخبار به دست آمده، در آخرین لحظات توسط اپل کنسل شده است. ...

قابلیت شارژ وایرلس دوسویه یا همان شارژ وایرلس معکوس، یکی از مهمترین ویژگی‌های مورد انتظار آیفون ۱۱ به شمار می‌رفت که بر اساس اخبار به دست آمده، در آخرین لحظات توسط اپل کنسل شده است.

سانی دیکسون، یکی از افشاگران باسابقه اخبار اپل به نقل از منابع مطمئن، می گوید اپل سخت‌فزار مناسب برای شارژ وایرلس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - معکوس را در آیفون‌های ۱۱ و ۱۱ پرو تعبیه کرده ولی از طریق نرم‌افزار، این قابلیت را غیرفعال کرده است. هنوز دلیل مشخصی برای این کار عنوان نشده، اما می‌توان حدس زد که احتمالا سخت‌گیری‌های اپل در کیفیت ارائه این ویژگی باعث شده تا این قابلیت غیرفعال شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل
توییت سانی دیکسون در رابطه با شارژ بی‌سیم معکوس

پیش از این منابع موثق دیگری مثل مینگ چی کو و همچنین مارک گورمن از بلومبرگ هم از وجود قابلیت شارژ وایرلس معکوس در خانواده آیفون 11 خبر داده بودند، اما دیدیم اپل در مراسم رونمایی آیفون های جدید اصلاً اشاره ای به این قابلیت نکرد.

دلیلی که باعث می‌شود ادعای آقای سانی دیکسون قابل قبول باشد، افشاگری‌های پیشین و اخبار موثقی است که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - قبلا در رابطه با محصولات اپل منتشر کرده بود. آقای دیکسون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - در گزارشی مدعی شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بود که شارژر وایرلس ایر پاور اپل با مشکلات و چالش‌های بزرگی روبه‌روست و احتمال کنسل شدن عرضه آن وجود دارد، که البته این اتفاق نیز افتاد.

قابلیت شارژ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - وایرلس معکوس به کاربران اجازه می‌دهد که ایرپاد یا اپل واچ خود را بدون نیاز به حمل شارژر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اضافه شارژ کنند. حتی گفته می‌شد که لوگوی اپل پشت گوشی‌های آیفون نیز به نوعی محل قرار دادن کیس‌های ایرپاد یا اپل واچ خواهد بود.

البته شارژ وایرلس معکوس چندان قابلیت کاربردی و فراگیری نیست و در دنیای اندروید صرفا گوشی‌های سامسونگ سری اس ۱۰ و نوت ۱۰ و پرچمداران هواوی از آن پشتیبانی می‌کنند. به هر حال از آن جایی که گفته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌شود این قابلیت به صورت نرم‌افزاری غیرفعال شده، احتمال این که در آینده از طریق آپدیت فعال شود وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone