تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24136.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شهرداری قبض‌های کاغذی عوارض شهری را حذف می‌کند

«محمد فرجود» مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از حذف قبوض کاغذی عوارض شهری خبر داد و گفت این امر با کمک معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران عملیاتی می‌شود. در ادامه روند حذف قبض‌های کاغذی، ...

«محمد فرجود» مدیرعامل سازمان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - فناوری اطلاعات شهرداری تهران از حذف قبوض کاغذی عوارض شهری خبر داد و گفت این امر با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - کمک معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران عملیاتی می‌شود.

در ادامه روند حذف قبض‌های کاغذی، این بار شهرداری تهران خبر از حذف قبوض عوارض شهری داد؛ فرجود در صفحه توییتر خود به این موضوع اشاره کرد و نوشت:

«وقت آن رسیده شهرداری تهران هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - با قبوض کاغذی عوارض شهری خداحافظی کند. البته قبوض شهرداری نسبت به سایر خدمات، پیچیدگی‌هایی دارد. با همکاری معاونت مالی و اقتصاد شهری امیدوارم این اتفاق مهم به زودی اجرایی شود و امسال قبضی چاپ نشود.»

 

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان

پس از انتقادات «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هزینه‌های اضافی که صدور قبض‌های کاغذی به دولت تحمیل می‌کند، پروسه حذف قبوض کاغذی و جایگزین شدن قبض‌های الکترونیکی سرعت بیشتری گرفت. جهرمی گفته بود صدرو قبض‌های کاغذی سالانه رقمی در حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان هرینه درپی دارد که می‌توان در آن صرفه جویی کرد. پس از آن شرکت مخابرات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - ایران، وزارت نیرو، زیر مجموعه‌های آنها و سایرین در این طرح شرکت و اعلام کردند از ابتدای مهرماه دیگر قبض کاغذی صادر نمی‌شود.

گفتنی‌ست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - در پیامکی به مشترکان خود اعلام کرد که از ۱۵ شهریور ماه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - سال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - جاری صورتحساب برق دیگر به صورت کاغذی صادر نخواهد شد. بنابراین مشترکانی که می‌خواهند صورت حساب خود را از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - طریق پیامک یا الکترونیکی دریافت کنند باید تا ۴۸ ساعت آینده، *۱*شناسه قبض# که همان کد ۱۳ رقمی در زیر صورت حساب است را به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند.

همچنین «محمدرضا بیدخام» مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در گفتگو با دیجیاتو، اعلام کرده بود تا پایان شهریور ماه صدور قبوض کاغذی در کشور متوقف خواهد شد. بنابراین مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۲۰۰۰ و به صورت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند. وب سایت شرکت مخابرات ایران و کد *۲۰۲۰#  نیز مسیر دیگری‌ست که مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق قبض خود را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone