تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24150.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هشدار آمریکا به کشورهای حاشیه خلیج فارس: از تجهیزات 5G هواوی استفاده نکنید

مقامات آمریکایی روز گذشته از افزایش نگرانی خود نسبت به تعاملات کشورهای حاشیه خلیج فارس با هواوی و استفاده از تکنولوژی این شرکت برای توسعه زیرساخت های 5G شان خبر دادند. واشنگتن همواره نسبت به ...

مقامات آمریکایی روز گذشته از افزایش نگرانی خود نسبت به تعاملات کشورهای حاشیه خلیج فارس با هواوی و استفاده از تکنولوژی این شرکت برای توسعه زیرساخت های 5G شان خبر دادند.

واشنگتن همواره نسبت به استفاده از تجهیزات هواوی به هم پیمانان خود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - هشدار داده و مدعی شده که این کمپانی یک خطر امنیتی است. در حالی که تا به امروز مقامات آمریکایی صرفا کشورهای اروپایی را مخاطب خود قرار می دادند، تلاش های آنها حالا وارد فاز تازه ای شده و به منطقه خلیج فارس نیز تعمیم یافته است.

هفته گذشته آجیت پای رئیس کمیسیون ارتباطات آمریکا سفر کوتاهی به عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین داشت که همگی شان از تجهیزات هواوی استفاده میکنند. پای در این دیدارها بار دیگر ادعاهای قبلی آمریکا مبنی بر احتمال جاسوسی هواوی برای دولت چین را تکرار کرد و نسبت به استفاده از این تجهیزات توسط کشورهای یاد شده ابراز نگرانی کرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان

رابرت استریر معاون وزیر کشور آمریکا در امور سایبری، ارتباطات بین المللی و سیاستگذاری اطلاعاتی نیز در این باره گفت:

ما پیام خود در رابطه با اهمیت تامین امنیت تکنولوژی 5G و پیاده سازی اصول امنیتی مبتنی بر خطر را با دیگران به اشتراک گذاشتیم.

بحرین یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که ناوگان پنجم دریایی آمریکایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - میزبانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - می کند و امارات متحده نیز میزبان نیروهای پشتیبانی ارتش آمریکا در منطقه است. اخیرا واشنگتن اعلام کرده که میخواهد سربازان خود را در خاک عربستان سعودی مستقر کند تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - حضور گسترده ترین در منطقه داشته باشد.

استریر که پای را در سفرش به خلیج فارس همراهی می کرد گفت:

ما باور داریم که وقتی کشوری یک چهارچوب امنیتی دارد باید هواوی را برای ایجاد زیرساخت های 5G - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنار بگذارد.

کمال بن احمد محمد وزیر ارتباطات بحرین پیشتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - در مصاحبه با رویترز گفته بود که هواوی با استانداردهای این کشور همخوانی دارد و مقامات بحرین هیچ نگرانی در خصوص همکاری با هواوی ندارند.

عربستان سعودی و امارات متحده هم هیچ اظهار نظری در خصوص مساله آمریکا و هواوی نکرده اند. یکی از منابع آشنا با موضوع به رویترز گفته است که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کرمانشاه استان کردستان - اماراتی ها باور دارند میتوانند خطر احتمالی را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب روز بخیر تعمیرگاه شما کهریز کرمانشاه هم سرویس میده
پاسخ: بله در کهریز شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone