تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24149.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ویوو نکس ۳ نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصدی خواهد داشت

ویوو نکس ۳ طبق برنامه ریزی های قبلی در تاریخ ۲۵ شهریورماه معرفی می شود. شرکت چینی سازنده این گوشی در هفته های اخیر به صورت جسته و گریخته اطلاعاتی را در رابطه با امکانات ...

ویوو نکس ۳ طبق برنامه ریزی های قبلی در تاریخ ۲۵ شهریورماه معرفی می شود. شرکت چینی سازنده این گوشی در هفته های اخیر به صورت جسته و گریخته - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی را در رابطه با امکانات آن منتشر کرده است اما آنطور که به نظر می رسد اصلی ترین مشخصه این موبایل نمایشگر آن است - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که لبه هایی بسیار خمیده خواهد داشت.

پیشتر شایعه شده بود که نسبت نمایشگر به بدنه این - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موبایل برابر با ۹۹.۶ درصد است و حالا لی ژیانگ مدیر محصول پروژه نکس این مساله را تایید کرده و گفته است که نسبت نمایشگر به بدنه در ویوو نکس ۳  برابر با ۹۹.۶ درصد خواهد - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود.

براساس اعلام لی ژیانگ این نسبت تصویر با کمک روش محاسبه استاندارد صنعت به دست آمده است، اما ویوو نکس ۳ حتی با دیگر متدها - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت. او در ادامه گفته است که تا چند ماه آینده هیچ گوشی دیگری چنین نمایشگری نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

رندر منتشر شده از ویوو نکس ۳ هم نشان می دهد که لبه های سمت راست و چپ نمایشگر آن خمیدگی بسیار زیادی دارند. حاشیه های کناری این گوشی اما در این تصویر مشخص نیستند. با این حال حاشیه های بالایی و پایینی آن بسیار باریک هستند و روشن است که به خاطر این طراحی فوق العاده - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویوو نکس ۳ می تواند چنین نمایشگری داشته باشد.

مشخصات ویوو نکس ۳

ویوو نکس ۳ قرار است که در قالب مدل های 4G و 5G به بازار چین عرضه شود. این اسمارت فون دارای یک نمایشگر امولد ۶.۸۹ اینچی - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با رزلوشن فول اچ دی پلاس است. گفته می شود حسگر اثرانگشت این موبایل زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد و توان پردازشی خود را از چیپست ۲.۹۶ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۵۵ می گیرد. طبق پیش بینی ها این موبایل همراه با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار چین عرضه می شود.

دیگر اطلاعات لو رفته از ویوو نکس ۳ به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن اشاره دارد که ظاهرا از تکنولوژی شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می کند. این موبایل قرار است همراه با اندروید ۹ پای و آخرین نسخه از - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پوسته FunTouch OS از جعبه خارج شود. در لبه بالایی بدنه ویوو نکس ۳ نیز یک دوربین پاپ آپ دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و در بخش پشتی بدنه - تعمیرات یخچال هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگرهای ۶۴، ۱۳ و ۱۳ مگاپسکلی درون یک ماژول دایره ای خودنمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone