تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24146.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

درخواست کنگره آمریکا از غول‌های تکنولوژی برای ایمیل‌های محرمانه مدیران

کنگره آمریکا با ارسال نامه هایی به اپل، فیسبوک، آلفابت و آمازون خواستار دسترسی به ایمیل های  محرمانه مدیران رده بالای این شرکت ها شد. هدف از این درخواست تحقیق در مورد پایبندی این شرکت ها به قوانین ...

کنگره آمریکا با ارسال نامه هایی به اپل، فیسبوک، آلفابت و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - آمازون خواستار دسترسی به ایمیل های  محرمانه مدیران رده بالای این شرکت ها شد. هدف از این درخواست تحقیق در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - مورد پایبندی این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - شرکت ها به قوانین ضد انحصار عنوان شده است.

این نامه پس از ارسال توسط کمیته قضایی کنگره به صورت عمومی منتشر شده و شرکت های مذکور یک ماه برای پاسخگویی به آن فرصت دارند. «جرالد ندلر»، سناتور دموکرات نیویورک در این باره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - گفته است:

شواهد فزاینده ای در دست است که نشان می دهد چند کمپانی انگشت شمار بخش نامتعارفی از بازار تجارت الکترونیک و ارتباطات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - را در اختیار گرفته اند. نامه‌های ارسالی در تشخیص میزان تسلط این واسطه‌ها بر بازار، نحوه استفاده از آن، احتمال متضرر شدن مشتریان و رقبا از این قدرت و در نهایت نحوه واکنش به آن به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - کنگره کمک خواهد کرد.

کمیته قضایی کنگره از اواخر سال گذشته تحقیقاتی را در مورد احتمال زیر پا گذاشتن قوانین ضد انحصار توسط شرکت های بزرگ فناوری کلید زده بود. کمیته تجارت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - فدرال (FTC) هم در همین راستا سرگرم بازرسی آمازون و فیسبوک است و وزارت دادگستری هم اپل و گوگل را زیر نظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - گرفته است.

این تحقیق ابعاد پنهان چند داد و ستد بزرگ در دهه گذشته را روشن می‌کند

در نامه های ارسالی به اپل، فیسبوک، آلفابت و آمازون به گزارش های مالی، نمودارهای سازمانی و دیگر اسنادی که قبلا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - به بازرسان FTC یا وزارت دادگستری ارائه شده اند، اکتفا نشده و سناتورها این بار سراغ ایمیل های مدیران هم رفته اند.

در نامه ارسالی به آلفابت درخواست شده ایمیل های مدیران در مورد خرید سرویس هایی نظیر اندروید، یوتیوب و DoubleClick، الگوریتم های جستجو، و نحوه تعلیق اپلیکیشن یا گروه خاصی از اپ ها در اپ استور ارائه شود.

آمازون باید جزییاتی را در رابطه با نحوه تسلط یافتن بر بازار خرده فروشی کتاب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - و رتبه بندی محصولات (از جمله برند آمازون بیسیک) ارائه کند. علاوه بر این کنگره خواستار افشای ایمیل های مربوط به تملک کسب و کارها توسط آمازون است که حوزه های مختلفی از پزشکی گرفته تا امنیت و خرده فروشی را در برگرفته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان

ایمیل هایی که اپل باید در اختیار نمایندگان قرار دهد شامل محدودیت های این شرکت برای اپ های کنترل کودکان، قرار داد با آمازون، کپی برنامه های شخص ثالث محبوب و محدودسازی تعمیر محصولات توسط افراد متفرقه است.

نامه ارسالی به فیسبوک بر تملک واتس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - اپ و اینستاگرام توسط این شرکت متمرکز است. کنگره همچنین در پی دریافت اطلاعاتی در مورد سرویس ذخیره داده Onavo است که استفاده کاربران از اپ ها را رهگیری کرده و به فیسبوک کمک می‌کرد رقبای خود را شناخته و میزان محبوبیت آنها را مشخص کند.

این تحقیق موشکافانه می تواند ابعاد پنهان تعدادی از بزرگترین تصمیمات تجاری در دنیای فناوری طی دهه گذشته را مشخص سازد. به گفته واشنگتن پست «دیوید سیسیلین»، سناتور دموکرات به صورت جداگانه ۴۲۷ سوال را به این شرکت ها ارسال کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone