تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35313.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد ناامید کننده اکسپریا XA2 اولترا با دوربین۲۳ مگاپیکسلی در تست های DxOMark

کمپانی سونی همیشه در تولید سنسورهای تصویربرداری تبحر داشته اما موبایل اکسپریا XA2 اولترا علی رغم برخورداری از سخت افزار قوی، عملکرد نه چندان مناسبی را در تست های تخصصی DxOMark از خود برجای گذاشته است. این ...

کمپانی سونی همیشه در تولید سنسورهای تصویربرداری تبحر داشته اما موبایل اکسپریا XA2 اولترا علی رغم برخورداری از سخت افزار قوی، عملکرد نه چندان مناسبی را در تست های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تخصصی DxOMark از خود برجای گذاشته است.

این اسمارت فون که سال گذشته و در حاشیه نمایشگاه CES معرفی شد، از یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی «Sony Exmor RS» با ضریب اف f/2.0 در ماژول دوربین اصلی بهره می برد. این سنسور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارای حساسیت ISO 12800 برای تصویربرداری بهتر در نور کم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ویدیوی با حرکت آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است.

برای دوربین سلفی هم یک ماژول دوربین دوگانه در نظر گرفته شده که شامل سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید ۱۲۰ درجه و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند از لرزشگیر مکانیکی است؛ قابلیتی که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امروز همچنان در کمتر موبایلی به چشم می‌خورد. دیگر ویژگی های سیستم تصویربرداری اکسپریا XA2 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اولترا عبارتند از:

  • دوربین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اصلی ۲۳ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۲.۳ اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.0
  • دوربین ثانویه دوگانه با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۲.۶ اینچی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور ۸ مگاپیکسلی ۱.۴ اینچی با گشودگی دیافراگم f/2.4
  • فوکوس خودکار با تشخیص فاز
  • فلاش LED
  • ضبط ویدیوهای 2160p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از HDR

با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این حال ظاهرا این اعداد و ارقام در واقعیت حرف چندانی برای گفتن ندارند چرا که پایگاه تخصصی DxOMark با اجرای تست های مختلف روی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دوربین اکسپریا XA2 اولترا امتیاز ۷۵ را به آن داده که این موبایل را پایین تر از مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 قرار می دهد و البته این جایگاهی نیست که از دوربین ۲۳ مگاپیکسلی سونی انتظار می رفت.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

DxOMark این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موبایل را از نظر نوردهی، رندر مناسب رنگ ها و نویز کم در نواحی بافت دار تحسین کرده اما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مواردی نظیر تنوع در سطح جزییات، وجود نویز در نواحی یکنواخت و گستره پویایی محدود را به عنوان نقطه ضعف های آن برشمرده است.

امتیاز فیلم برداری این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موبایل نیز ۷۴ بوده که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در آن علی رغم نوردهی و ایجاد رنگ های جذاب، جزییات به صورت دقیق به تصویر کشیده نمی شوند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موبایل‌های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone