تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35318.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برکناری گسترده مدیران ارشد ZTE برای جلب نظر مقامات آمریکایی

یکی از اصلی ترین شروط دولت آمریکا برای ملغی کردن تحریم های شدیدش علیه کمپانی ZTE تغییر مدیران ارشد آن بود. حال خبر رسیده که بخش عمده مدیران رده بالای این غول چینی از جمله ...

یکی از اصلی ترین شروط دولت آمریکا برای ملغی کردن تحریم های شدیدش علیه کمپانی ZTE تغییر مدیران ارشد آن بود. حال خبر رسیده که بخش عمده مدیران رده بالای این غول - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - چینی از جمله مدیرعامل آن تغییر کرده اند.

تغییرات از چند روز پیش با جایگزینی تمام اعضای هیئت مدیره آغاز و سپس به مدیران اجرایی کمپانی از جمله مدیرعامل رسید. تقریباً تمامی مدیران جدید از افراد باسابقه و قدیمی کمپانی هستند که پیش از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - در سمت های دیگر مشغول به کار بوده اند.

علاوه بر این ها ZTE موظف است تا یک میلیارد دلار غرامت و ۴۰۰ میلیون دلار ضمانت به دولت آمریکا پرداخت نموده و بپذیرد تا چند ناظر منتخب بر فعالیت هایش نظارت نمایند. همه این ها در شرایطی است که تحریم های این شرکت هنوز لغو نشده اند و تنها برخی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - از آنها به حالت تعلیق درآمده اند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران

پرداخت همه این هزینه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - های سنگین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - به خوبی شدت خطری که از بابت تحریم های دولتی ZTE را تهدید می کرده نشان می دهد. گرچه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - موبایل های هوشمند این کمپانی بیشترین مشتری را در بازارهایی جز آمریکا به خود اختصاص داده اند،‌ اما این محصولات وابستگی زیادی به قطعات اولیه آمریکایی (از جمله چیپ های کوالکام) دارند و به نظر می رسد جایگزینی این منابع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - با سایر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - تولیدات هزینه های بیشتری را به همراه داشته است.

لازم به ذکر است که چندی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر رامسر استان مازندران - پیش کمپانی ZTE از جانب دولت آمریکا متهم به دور زدن تحریم های کره شمالی و ایران شد و از ادامه فعالیت آن در خاک ایالات متحده جلوگیری به عمل آمد. حال با انجام خواسته های دولت و همچنین پرداخت جریمه ها به نظر می رسد اوضاع برای این برند بزرگ چینی به حالت عادی باز خواهد گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone