تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33091.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین کپسول هایپرلوپ با ابعاد واقعی ساخته شد [تماشا کنید]

به گزارش بلومبرگ شرکت Hyperloop Transportation Technologies از اولین کپسول هایپرلوپ با ابعاد واقعی رونمایی کرده است. این شرکت که به اختصار HyperloopTT هم خوانده می‌شود امیدوار است با استفاده از این کپسول بتواند مسافران را ...

به گزارش بلومبرگ شرکت Hyperloop Transportation Technologies از اولین کپسول هایپرلوپ با ابعاد واقعی رونمایی کرده است. این شرکت که به اختصار HyperloopTT هم خوانده می‌شود امیدوار است با استفاده از این کپسول بتواند مسافران را با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت جابجا کند.

این کمپانی کالیفرنیایی یکی از شرکت‌های مطرح - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در زمینه‌ی حمل نقل سریع  مسافران محسوب می‌شود که به نوعی تحت تاثیر ایده‌های ایلان ماسک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در این حوزه قرار گرفته و فعالیتش را آغاز نموده است.

حال HyperloopTT قصد دارد کپسول ساخته شده را به شهر تولوز فرانسه منتقل کند چرا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که اکنون روند ساخت مسیر آزمایشی آن در همین شهر شروع شده است. این شرکت مدعی شده سیستم حمل و نقل سریع و السیر آنها تا سال ۲۰۱۹ آماده بهره برداری خواهد بود و می‌تواند مسافران را جابجا نماید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اولین کپسول شرکت کالیفرنیایی که Quintero One نام گرفته ۳۲ متر طول و ۵ تن وزن دارد. این پاد تقریباً - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به طور کلی با استفاده از متریال‌های HyperloopTT تولید شده. سخنگویان این کمپانی، مدعی شده‌اند که این ماده ۸ برابر سخت‌تر از آلومینیوم و ۱۰ برابر محکمتر از فولاد است. به همین دلیل است متریال تولیدی این شرکت Vibranium لقب گرفته است.

از سوی دیگر ویرجین هایپرلوپ وان یک نمونه‌ی اولیه از پاد‌های خود با ابعاد واقعی را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تولید کرده است. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شرکت یاد شده حتی سیستم مینیاتوری برای آزمایش آن توسعه داده و تسلا هم یک نمونه‌ی‌ اولیه کوچم برای تست تولید کرده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با این حال علیرغم سرمایه گذاری‌ها و فعالیت شرکت‌های مختلف در این حوزه، بعید است که هایپرلوپ در آینده‌ای نزدیک به واقعیت بدل گردد چرا که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بیشینه‌ی سرعتی که این سیستم موفق شده به آن برسد، ۴۵۷ کیلومتر بر ساعت است. این در حالی است که قرار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سیستم هایپرلوپ جابجایی مسافرین  سرعتی معادل ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone