🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33098.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با این بازو‌ های رباتیک نرم می توان عروس دریایی را نوازش کرد [تماشا کنید]

بازو‌ های رباتیکی که برای برخی از زیردریاپیما ها درنظر گرفته می‌شود این امکان را بوجود می‌آورد که اپراتور‌ها بتوانند از راه دور آنها را کنترل کرده و برخی فعالیت‌ها را زیر آب به انجام برسانند. ...

بازو‌ های رباتیکی که برای برخی از زیردریاپیما ها درنظر گرفته می‌شود این امکان را بوجود می‌آورد که اپراتور‌ها بتوانند از راه دور آنها را کنترل کرده و برخی فعالیت‌ها را زیر آب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - به انجام برسانند. تصور کنید بازو‌ های خشک فلزی چگونه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - می توانند با اشیاء نرم نظیر عروس‌های دریایی یا مرجان‌ها تماس برقرار کنند.

از این رو نیاز است که شئی نرمتر برای لمس این موجودات زنده و ظریف در نظر گرفته شود. حال تیم تحقیقاتی موسسه Wyss دانشگاه هاروارد موفق شده اند بازو های رباتیک نرمی توسعه دهند که می‌توانند با چابکی بی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - نظیری زیر آب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - حرکت کنند و نمونه گیری یا بررسی جانوران آبزی را ممکن سازند.

دانشمندان مؤسسه یاد شده چند وقتی است که بازو های رباتیک زیادی برای تحقیقات دریایی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - فراهم می‌کنند اما ساخته‌‌ی جدید این تیم جالبتر از دیگر اختراعاتشان به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان

بازوی جدید به یک دستکش با سنسور‌های بی سیم مجهز شده و دانشمندان می‌توانند با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - تکان دادن دست‌هایشان، بازو را زیر آب کنترل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - کرده و به بررسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - محیط پیرامون بپردازند.

اپراتور‌ها می‌توانند با خم کردن، چرخاندن مچ دست خود، بازو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - را تکان دهند. علاوه بر این آنها می توانند بستن یا باز کردن انگشت سبابه، گیره های ربات را کنترل کنند. متد جدید و استفاده از دست،، اختیار عمل بیشتری در اختیار محققان می‌گذارد چرا که پیشتر آنها تنها می‌توانستند با کمک جوی استیک یا کنترلر، ربات‌ها را کنترل کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان

دیوید گروبر یکی از محققان تیم تحقیقاتی موسسه Wyss دانشگاه هاروارد درباره ‌ی بازوی رباتیک جدید می‌گوید:

«بازو‌های رباتیک قدیمی برای اکتشاف گاز و نفت زیر آب طراحی شده‌اند و در این زمینه کارایی بالایی دارند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - اما نمی‌توان از آن ها برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - بررسی یا نمونه‌گیری از جانوران دریایی استفاده کرد. بهره گیری از بازو‌های قدیمی برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - چنین عملکردی مثل این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - است که برای بلند کردن یک دستمال کاغذی از یک چنگک فلزی استفاده کنید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone