🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33111.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به قانون جدید بازنشستگی، سه تغییر در وزارت ارتباطات رخ خواهد داد

در حاشیه نشست خبری محمد جواد آذری جهرمی اعلام شد که قانون بازنشستگی در وزارت ارتباطات هم شامل یکی از معاونین و دو تن دیگر از مشاورین مجموعه می‌شود. وزیر ارتباطات کشورمان تاکید داشت که با ...

در حاشیه نشست خبری محمد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جواد آذری جهرمی اعلام شد که قانون بازنشستگی در وزارت ارتباطات هم شامل یکی از معاونین و دو تن دیگر از مشاورین مجموعه می‌شود. وزیر ارتباطات کشورمان تاکید داشت که با توجه به تغییرات و جوانسازی که در تیم وزارتخانه از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک سال پیش رخ داده بود این قانون چندان شامل وزارت ارتباطات نخواهد شد.

جهرمی درباره افرادی که مشمول این قانون می‌شوند گفت:

«دکتر سراییان از مدیران فعال و کارآمد وزارت ارتباطات بودند و تجربه‌های زیادی در عرصه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارتباطات داشتند و به این صنعت کمک کرده‌اند، ایشان که در حال حاضر رییس سازمان فناوری اطلاعات هستند و حکم بازنشستگی‌شان و حکم مدیر جدید امروز اعلام خواهد شد.»

وزیر ارتباطات تاکید کرد که مدت اجرای حکم از دو هفته دیگر خواهد بود و برای تکریم دکتر سراییان نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است:

«در سازمان فناوری اطلاعات تغییرات دیگری نیز خواهد داشت همانند مهندس خسرو سلجوقی که امروز حکم جانشین وی امضا شد و مهندس صادق عابدین نیز بر اساس قانون جدید بازنشست خواهند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شد.»

بر اساس گفته‌های جهرمی به نظر می‌رسد که یک معاون و دو مشاور در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سازمان فناوری اطلاعات با توجه به قوانین جدید تغییر خواهند یافت. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - البته بنا به گفته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جهرمی به کارگیری جوانان در سمت‌های گوناگون از مدت‌ها پیش در وزارتخانه او صورت گرفته است. وزیر ارتباطات همچنین درباره استان‌ها و مدیران این مناطق - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گفت:

«هشتاد درصد مدیران استان‌ها از زمان ریاست دکتر واعظی در حیطه جوانان بودند و جوانسازی در استان‌ها از پیش صورت گرفته بود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و امروزه مشمول هیچ یک از مدیران استانی نمی‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، می‌خواستم در مورد یک مشکل رایج در مایکروفر مجیک MCMA2530 بپرسم و نحوه تعمیر آن را در منطقه شهرک ولیعصر در شهر اسکو، با لهجه تهرانی، بپرسم. مشکلی که در این میکروفر رخ می‌دهد، مربوط به عدم کارکردن کامل دستگاه می‌باشد. درست پس از روشن کردن مایکروفر، بعد از مدتی دستگاه خاموش می‌شود و برای استفاده باید دوباره روشن شود. آیا می‌توانید به من راه حلی برای تعمیر این مشکل بدهید؟ با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone