تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33092.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رئیس کمیته ارتباطات مجلس: سازمان ها باید به دولت الکترونیک بپیوندند

«رمضانعلی سبحانی فر»، رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم آغازین افتتاحیه تلکام نوزدهم به ضرورت پیوستن شرکت ها و سازمان ها به دولت الکترونیک تاکید داشت و این مقوله را موضوعی ...

«رمضانعلی سبحانی فر»، رئیس کمیته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم آغازین افتتاحیه تلکام نوزدهم به ضرورت پیوستن شرکت ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و سازمان ها به دولت الکترونیک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تاکید داشت و این مقوله را موضوعی برای پیشرفت و تعالی کشور در دوران - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تحریم دانست.

«با توان خود داریم ظرفیت هایی بوجود میاوریم که بتوانیم در برابر کشورهایی که میخواهند ایران در عرصه جهانی قد خم کند پاسخ دهیم و نیازمندی جامعه را در حیطه های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوناگون برطرف کنیم.»

«ما باید از لحاظ قانونی و مالی شرکت های کوچک و بزرگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حوزه ICT - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حمایت کنیم. ما به وزارت ارتباطات تکلیف کردیم که زیرساخت های لازم در این بستر را تامین و تقویت کند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این بستر هرچه رشد بهتری پیدا کند، در بخش های مختلفی همچون محیط زیست و صنعت و... نیز می توان به اعتلای بیشتری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست یافت.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی

سبحانی فر تاکید کرد که پیشرفت فناوری حتی می تواند منجر به کاهش آلودگی ها شود و از همه دستگاه ها خواست تا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در بستر دولت الکترونیک قرار بگیرند و اطلاعات خود را در این بستر بیاورند:

«در این حالت هم وقت مردم کمتر گرفته می شود و هم فسادهای اداری کمتر خواهد شد و جامعه سرعت بهتری به خود خواهد گرفت. برخی دستگاه ها به صورت جزیره ای برای هر سازمان خود پایگاه اطلاعاتی قرار دادند و این امر جالب نیست، چرا که ممکن است منجر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به فساد اداری شود؛ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همانطور که در بخش خودرو شاهد چنین اتفاقاتی بودیم.»

او در پایان سخنان خود به فعالیت های مستمر رخ داده در مجلس اشاره کرد و تاکید کرد که نمایندگان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خانه ملت نیز در تکاپوی توفیق بیشتر در این حوزه خواهند بود.

این نماینده مجلس همچنین درباره کمک های مالی اظهار داشت که جدا از خود وزارتخانه، بخش خصوصی نیز وارد این عرصه شده ولی در این چند ماه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شاهد مشکلات عدیده‌ای برای این بخش بودیم: «وضعیت تعیین ارز مورد نیاز این بخش باید تعیین و تکلیف شود وگرنه در ماه های آتی با مشکلات بیشتر و سنگین تری روبروخواهیم شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone