تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33087.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفیس استودیو 2 معرفی شد؛ سریع ترین سرفیس تاریخ

حدوداً دو سال پیش بود که مایکروسافت برای نخستین بار از کامپیوتر یکپارچه سرفیس استودیو در جرین رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد. حالا مایکروسافت مشغول برگزاری رویداد دیگری در همین شهر است و از ...

حدوداً دو سال پیش بود که مایکروسافت برای نخستین بار از کامپیوتر یکپارچه سرفیس استودیو در جرین رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد. حالا مایکروسافت مشغول برگزاری رویداد دیگری در همین شهر است و از نسل دوم سرفیس استودیو پرده برداشته. سرفیس استودیو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 2 به همان نمایشگر 28 اینچی مدل نخست مجهز شده اما مایکروسافت با ایجاد چند تغییر و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به روزرسانی مشخصات سخت افزاری، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن را به «سریع ترین سرفیس تاریخ» تبدیل کرده است.

زیر شنل دستگاه 50 درصد قدرت گرافیکی بیشتر جای گرفته که باید آن را مدیون چیپ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید انویدیا با معماری پاسکال دانست. این قدرت پردازشی بیشتر می تواند سرفیس استودیو 2 را به دستگاهی بسیار کارآمد در زمینه رندرینگ ویدیو یا حتی گیمینگ تبدیل کند. درست مثل مدل نخست هم از Xbox Wireless داخلی بهره گرفته شده که شما را از خرید دانگلی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جداگانه برای استفاده از کنترلر ایکس باکس وان بی نیاز می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند.

مایکروسافت در جنبه های دیگر هم دست به اعمال تغییراتی در سخت افزار دیوایس خود زده. به جای درایو هیبریدی و کم سرعت موجود در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نخستین سرفیس استودیو، حالا می توانید منتظر حافظه SSD دو ترابایتی باشید که دستگاه را سریع تر و تواناتر از هر زمان دیگر خواهد کرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام نکرده که سرفیس استودیو 2 چه زمانی روانه بازار می شود و صرفاً می گوید که باید عرضه این دستگاه و نیز هدفون های جدید سرفیس در آینده نزدیک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone