تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33081.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل گوگل در جلسه کاخ سفید با شرکت‌های تکنولوژی حضور می‌یابد

کاخ سفید قرار است میزبان جلسه ای با کمپانی های حوزه تکنولوژی باشد و ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل هم با شرکت در این جلسه موافقت کرده است. لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید این خبر ...

کاخ سفید قرار است میزبان جلسه ای با کمپانی های حوزه تکنولوژی باشد و ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل هم با شرکت در این جلسه موافقت کرده است. لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید این خبر را رسماً تایید کرده و افزوده که «قرار است کنفرانسی کوچک با نظارت رییس جمهور داشته باشیم. کمپانی های بزرگ اینترنت، کمپانی های بزرگ شبکه های اجتماعی و کمپانی های جستجوگر در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این جلسه حاضر خواهند بود.»

مشاور کاخ سفید ضمناً اضافه کرده «افرادی که از عملکرد این کمپانی ها ناراضی هستند» هم در جلسه مورد بحث حضور خواهند داشت. هفته گذشته پیچای به جلسه ای با اعضای کنگره آمریکا رفت تا به صحبت درباره نگرانی های پیرامون کمپانی خود، بعد از توییت دونالد ترامپ در ماه آگوست با مضمون جهت گیری کمپانی های تکنولوژی نسبت به برخی نقطه نظرها بپردازد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در جریان این سفر پیچای با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کودلاو نیز ملاقاتی داشت که به گفته مشاور کاخ سفید به خوبی پیش رفت. «ما ملاقاتی عالی داشتیم، از همه نظر سازنده. او متعهد شد که به کاخ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سفید بازگردد». در حال حاضر تاریخ دقیق برگزاری جلسه کاخ سفید مشخص نیست اما کودلاو می گوید که اواسط ماه اکتبر باید منتظر آن بود.

گوگل و پیچای پیشتر به خاطر ممانعت از شرکت در یکی از جلسات مجلس سنا مورد انتقاد گرفته اند. در این جلسه مدیر ارشد اجرایی فیسبوک و جک دورسی، مدیرعامل توییتر حضور داشتند اما صندلی گوگل خالی ماند.

در حال حاضر شرکت های تکنولوژی به دلایل گوناگون مانند رویکردشان در قبال اخبار کذب و تاثیر کمپین های خارجی و نیز قدرت شان در بازارهای رو به رشد تحت فشار سیاسی فراوان هستند و ترامپ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هم ادعا می کند که گوگل با دستکاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نتایج - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جستجوگرش، اخبار منفی مرتبط - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با او را برجسته تر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone