تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33089.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ لپتاپی هیبریدی با پردازنده 4 هسته ای [تماشا کنید]

مایکروسافت دقایقی قبل لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 را معرفی کرد که این بار در رنگ مشکی مات از راه می رسد و به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده است. از زمان عرضه ...

مایکروسافت دقایقی قبل لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 را معرفی کرد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که این بار در رنگ مشکی مات - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از راه می رسد و به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده است.

از زمان عرضه آخرین به روز رسانی سخت افزاری قبلی که برای سرفیس پرو عرضه شده بود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حدود یک سال و نیم می گذرد. مایکروسافت همچنین آخرین بار بیش از 5 سال قبل بود که رنگ مشکی را در این سری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از لپتاپ های خود (در سرفیس پرو 2 و سرفیس پرو اولیه) به کار برده بود.

طراحی این لپتاپ تغییر چندانی را تجربه نکرده؛ شاهد لولای مشابه با قبل هستیم و قلم سرفیس پن هم برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگرِ 12.3 اینچی نسبت 3 به 2 دارد و به این ترتیب می تواند استفاده از دستگاه به عنوان تبلت را آسان کند. میزان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تراکم پیکسلی نمایشگر هم افزایش یافته و اکنون به 267 پیکسل در هر اینچ رسیده است. مایکروسافت ادعا می کند نمایشگر سرفیس پرو 6 بهترین میزان کنتراستی را ارائه می دهد که آنها تا به حال به آن دست یافته اند.

رم سرفیس پرو 6 تا میزان 16 گیگابایت است، به حافظه داخلی تا یک ترابایت از نوع SSD و درگاه USB-A مجهز شده و البته خبری از درگاه USB-C نیست. دوربین 8.0 مگاپیکسلی است و علاوه بر امکان استفاده برای چت تصویری، با ویندوز هِلو سازگار است و می تواند چهره کاربر را تشخیص دهد تا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به راحتی به سیستم لاگین کند. پردازنده هم Core i5 نسل هشتم اینتل با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 4 هسته پردازشی است و به گفته مایکروسافت سرفیس پرو 6 تا 67 درصد سریع تر از نسل قبل خود شده است.

باتری دستگاه با یک بار شارژ شدن تا 13.5 ساعت دوام می آورد. در کنار رنگ مشکی رنگ های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرمز، آبی و خاکستری نیز در نظر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفته شده است. وزن سرفیس پرو 6 بین 700 تا 800 گرم است. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت قصد دارد این محصول را در  - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنار سرفیس لپتاپ 2 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 24 مهر ماه روانه بازار کند. قیمت آن هم حداقل 899 دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone