🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33106.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

یک گام به جلو در حوزه مسکن؛ آلونک در شیپور ادغام شد

امروز رسماً اعلام شد که آلونک در شیپور ادغام می‌شود. «رضا اربابیان»، مدیر عامل شیپور، در اولین همایش توسعه بازار املاک و مستغلات در حوزه آنلاین، در محل هتل اسپیناس پالاس با اعلام این خبر، ...

امروز رسماً اعلام شد که آلونک در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - شیپور ادغام می‌شود. «رضا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - اربابیان»، مدیر عامل شیپور، در اولین همایش توسعه بازار املاک و مستغلات در حوزه آنلاین، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - در محل هتل اسپیناس پالاس با اعلام این خبر، گفت شیپور قصد دارد از طریق گسترش تعامل با بنگاه های املاک و مردم، سهم خود را از این بازار افزایش دهد. اربابیان، هدف شیپور را ارائه بهترین خدمات به مردم دانست.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان

اربابیان در گفتگو با دیجیاتو در خصوص هدف شیپور از این ادغام گفت از آنجا که املاک یکی از سه بخش اصلی نیازمندی های آنلاین است (در کنار خودرو و استخدام)، تصمیم بر این شده تا به شکل تخصصی تر وارد این حوزه شوند و روی آلونک سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - کنند. البته به گفته او، بقیه بخش ها همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و فقط تمرکز بیشتری روی بخش املاک قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شیپور: بنگاه های املاک هیچگاه نباید از زنجیره تأمین مسکن حذف شوند

آلونک همین حالا هم جایگاه خوبی بین مشاوران و دفاتر املاک دارد و حالا در کنار شیپور، می تواند توانمندی های خود را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - تقویت کند. «میلاد بازدار»، مدیر عامل آلونک نیز در خصوص جزییات این همکاری به دیجیاتو گفت: «ساختار آلونک تغییری نمی کند و همچنان به ارائه خدمات به مشاورین املاک ادامه می دهد. با این حال در نهایت کاربران بیشتر به سمت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - شیپور هدایت می شوند، چون در نتایج جستجوی شیپور می توانید علاوه بر فایل های دفاتر املاک، فایل های شخصی را هم مشاهده کنید.»

همان طور که می دانید، سرویس های آنلاین املاک فقط تا مرحله جستجو با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - مشتری همراه هستند و برای عقد قرارداد باید حتماً به شکل حضوری در دفاتر مشاور املاک حضور پیدا کنید. آیا در آینده شاهد بنگاه املاک کاملاً آنلاین در کشورمان خواهیم بود؟ اربابیان در پاسخ به این پرسش دیجیاتو گفت:

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان

«ما به هیچ وجه قصد نداریم بنگاه های املاک را به عنوان یکی از حلقه های اصلی زنجیر، حذف کنیم و بنگاه ها باید همچنان به نقش ارتباطی خود با مردم ادامه دهند.»

البته حتی در کشورهای توسعه یافته هم بنگاه های معاملات مسکن حذف نشده اند، هرچند خدمات بسیار گسترده تری در این زمینه ارائه می دهند که اصلاً با بنگاه های کشورمان قابل مقایسه نیستند. موانع حقوقی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - و قانونی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - برای عقد قرارداد آنلاین هم در کشورمان را هم نباید فراموش کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان

اربابیان به دیجیاتو می گوید که گام بعدی شیپور چندان مشخص نیست، چون وارد حوزه جدیدی شده اند و باید بر اساس کسب تجربه و ارتباط - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - با مشتریان و مشاورین املاک، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - مسیر خود را تعیین کنند.

بازار املاک ایران از ابعاد مختلف نیازمند تغییر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خدابنده استان زنجان - است. مواردی نظیر نحوه ارائه خدمات، شفاف سازی فرایند، نظارت بر قیمت ها و سازوکار عقد قرارداد تنها بخشی از مواردی هستند که باید ارتقاء پیدا کنند. باید دید همکاری جدید و البته کم‌حاشیه آلونک و شیپور می‌تواند به ارمغان آورنده این تغییر بزرگ باشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
بچه ها سایت ***** مایکروفر وستینگهاوس WMF2302SA شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone