🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33103.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ماجرای بروز اختلال در زیرساخت فنی سرویس‌های ارزش افزوده از زبان وزیر ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی در نشست خبری امروز در نوزدهمین مراسم تلکام درباره کلاهبرداری ۳۵ میلیارد تومانی که در سرویس ارزش افزوده یکی از اپراتورها رخ داده شفافسازی کرد و ضمن تشکر از همکاری این اپراتور، ...

محمدجواد آذری جهرمی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در نشست خبری امروز در نوزدهمین مراسم تلکام درباره کلاهبرداری ۳۵ میلیارد تومانی که در سرویس ارزش افزوده یکی از اپراتورها رخ داده شفافسازی کرد و ضمن تشکر از همکاری این اپراتور، تاکید کرد که اپراتور اول این اختلال را کشف کرده و در بازگشت مبالغ به مشترکین نهایت همکاری را داشته است.

وزیر ارتباطات کشورمان درباره سرآغاز این واقعه به خبرنگاران گفت:

«چندی پیش متوجه شدیم، تعداد شکایت مردم از سرویس‌های ارزش افزوده در سامانه 195 وزارت ارتباطات 4 برابر شده و به این موضوع مشکوک شدیم. پس از بررسی مشخص شد به دلیل بروز اختلال در زیرساخت فنی سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول این مشکل به وجود آمده است. در نهایت 35 میلیارد تومان از 2 میلیون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشترک بدون رضایت دریافت شده بود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که روز شنبه هفته جاری به آنها پرداخت شد.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

او البته تاکید کرد که باید علت این اختلال کشف و شفافسازی شود و نوید این را داد که کارشناسان این اپراتور به همراهی کارشناسان وزارت ارتباطات مشغول به بررسی کامل این موضوع هستند. جهرمی همچنین درباره دیگر پرونده‌های جاری شرکت‌های فعال در VAS گفت:

«پرونده 6 شرکت ارزش افزوده نیز در دادسرا مفتوح شده است که پس از حصول نتیجه گزارش آن منتشر خواهد شد.»

جهرمی پیش‌تر با حضور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در برنامه تلویزیونی حالا خورشید در شبکه سوم صدا و سیما برخی از فعالان سرویس‌های ارزش افزوده را به اختاپوس تشبیه کرد و وعده داده بود که به زودی در بازه زمانی یک ماهه، متخلفین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این حوزه کشف و معرفی خواهند شد و با آنها بر اساس قانون برخورد قضایی صورت خواهد گرفت

.تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طی روزهای اخیر پیامکی به این تعداد از مشترکین ارسال شده که حاوی اطلاع رسانی مسترد شدن مبلغ بوده و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طبق گفته وزیر ارتباطات برخی از این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موارد حتی تا ۵ میلیون ریال بوده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است. جهرمی از این اقدام به عنوان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حق‌الناس در شبکه اجتماعی توییتر یاد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone