تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43523.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت دنیای اطراف را برای افراد نابینا تشریح می کند

مایکروسافت ساعاتی پیش از آخرین محصول نرم افزاری خود برای پلتفرم iOS رونمایی کرد. Seeing AI اپلیکشنی است که می تواند محیط اطراف را آنالیز کرده و به صورت صوتی برای افراد نابینا یا دارای ...

مایکروسافت ساعاتی پیش از آخرین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - محصول نرم افزاری خود برای پلتفرم iOS رونمایی کرد. Seeing AI اپلیکشنی است که می تواند محیط اطراف را آنالیز کرده و به صورت صوتی برای افراد نابینا یا دارای بینایی ضعیف توصیف کند.

اپلیکیشنی که از آن صحبت می کنیم به لطف تکنولوژی شبکه های عصبی نه تنها قادر به ترجمه نوشته هاست، بلکه می تواند پول و انسان ها را هم تشخیص بدهد، بارکد محصولات را اسکن کرده و توضیح مختصر و مفیدی از یک مکان یا تصویر بارگذاری شده به کاربر ارائه دهد.

به عنوان مثال در آنالیز مردم اطراف، اپلیکیشن اگر به فرد آشنایی بر بخورد نام او را هم تشخیص خواهد داد. اما در غیر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این صورت می تواند جزئیاتی مثل سن تقریبی فرد، فاصله از موبایل و وضعیت روحی وی را برای کاربر تشریح نماید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شایان ذکر است که مایکروسافت از سپتامبر 2016 مشغول کار روی این اپلیکیشن بوده و اولین نسخه آزمایشی آن را اوایل ماه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مارس سال جاری در اختیار جمع کوچکی از کاربران خود قرار داده است.

برای دانلود Seeing AI می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کنید. توجه داشته باشید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که اپلیکیشن فعلا در کشورهای آمریکا، کانادا، هند، هنگ کنگ، نیوزیلند و سنگاپور قابل دانلود بوده و فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. همچنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای اجرای آن به حداقل یک آیفون 5c و نسخه 10 سیستم عامل iOS احتیاج خواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone